Bouwjaar | 27-02-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.297 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 19.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-02-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.297 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Idelenburg en van Tol |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Plantage 12 |
Postcode | 2377 AG |
Plaats | Oude Wetering |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 3312202 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofirst-idelenburg-vantol.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/50 R18
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 419 x 181 x 154 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Altijd inbegrepen (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Kan gelijk mee, vloeistoffen controle
- Pakket Basis (€ 295 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Altijd inbegrepen"): 3 maanden garantie op de motor & vernsellingsbak, Afleveringsbeurt inclusief olie & filters, Nieuwe APK ( minimaal 1 jaar geldig ), Vloeistoffen controle
- Pakket plus (€ 495 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Altijd inbegrepen"): 6 maanden garantie op de complete auto, Afleveringsbeurt inclusief olie & filters, Auto volledig gepoetst + intensieve interieurreiniging, Nieuwe APK ( minimaal 1 jaar geldig ), Vloeistoffen controle
- Pakket premium (€ 895 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Altijd inbegrepen"): BOVAG garantie (12 maanden); 1 jaar autofirst mobiliteitspas abbonement ( 24/7 pechhulp ), 12 maanden BOVAG garantie op de complete auto, Afleveringsbeurt inclusief olie & filters, Auto volledig gepoetst + intensieve interieurreiniging, Nieuwe APK ( minimaal 1 jaar geldig ), Vloeistoffen controle
Deze Ford Puma komt uit 2020, werd geleverd van 01-01-2020 tot 31-12-2022 en kostte toen € 29.068,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2021 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 91 kW (124 PK) en een cilinderinhoud van 999 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 191 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,6 liter per 100 km en hij weegt 1180 kg. De APK is geldig tot 27-02-2026 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Puma ST | Pas op! Bijt!
De Puma is een compacte gezinsauto van Ford. Ondanks de naam is de Puma niet lenig of bijterig. Met het oog op het gezin zijn de rijeigenschappen goed, maar niet uitgesproken. Daar moet nu verandering in komen met de komst van de "Puma ST". Hoe hard bijt deze sportieve uitvoering van de Puma?
De Ford Puma ST is een gezinsauto met een uitgesproken sportief karakter. Wanneer het mag is de ST wild en snel, wanneer het moet is de ST (bijna) even functioneel als een gewone Puma.
Plus
- heel veel rijplezier
- ruim en praktisch
Min
- stevig verbruik
- grote draaicirkel
- onhandig kleine buitenspiegels
Conclusie
Hoe hard bijt de Ford Puma ST? Hij brult harder dan hij bijt, maar bijten doet de Puma ST zeker. Om dat iets exacter onder woorden te brengen: de Puma ST is snel, maar voelt nog sneller dan hij eigenlijk is. Het meer dan communicatieve onderstel, het gretige toeren maken van de motor en het opzwepende motorgeluid geven het gevoel dat de Puma ST onoverwinnelijk is. Juist die balans tussen veelbelovende presentatie en daadwerkelijke prestaties is kenmerkend voor de Puma ST: uitgesproken sportief, maar tegelijkertijd een deugdelijke gezinsauto.