Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 216 kW (294 pk) |
€ 52.715,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 216 kW (294 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Harry Boerhof B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Helsingborgweg 6 |
Postcode | 9723 HN |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 5411552 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.smidts.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modelreeks: aug. 2021 - okt. 2022
Technische informatie
Koppel: 415 Nm
Aandrijving
Actieradius: 610 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4712 x 1881 x 1597 cm
Wielbasis: 298 cm
Inhoud laadruimte: 502/1.420 l
Gewichten
Ledig gewicht: 2.085 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 98 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW
Accu snelladen: Combined Charging System, 150 kW
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
De volledig elektrisch Ford Mustang Mach-E. Tot 610 km rijbereik, DC-sneloplader tot 150 kW Telefoon dient als sleutel en makkelijk bedienbare en slimme technologieën helpen de bestuurder tijdens het rijden en geven een superieure rijervaring. De nieuwe generatie Ford SYNC 4 biedt een rijervaring die volledig op jou is afgestemd. Dankzij dit verbonden ecosysteem kun je het rijden in je Mustang Mach-E met de mobiele telefoon of computer aanpassen en updaten. Andere hoogtepunten zijn een met de cloud verbonden navigatiesysteem en draadloze updates via een modem. Het nieuwe generatie Ford SYNC-systeem is makkelijk te bedienen via spraakbesturing of het touchscreen-display van 15,5 inch. Daarnaast profiteer je van slimme extra's als compatibiliteit met draadloze Apple CarPlay of Android Auto en beschikbare wifi.
Deze Mustang Mach-E is uit voorraad leverbaar. ** Profiteer van €1000 Ford Voordeel **
Informeer naar de mogelijkheden bij onze verkoopadviseurs of kom langs in de showroom.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Mustang Convertible | Zomerpret
Hoe wordt zomerpret vertaald naar een auto? In de vorm van een cabriolet natuurlijk! Dan is de vraag: wat voor soort cabriolet? Gaat de voorkeur uit naar een verfijnde vierzitter om optimaal te genieten van de reis? Of toch liever een lichtgewicht roadster waarbij alles draait om rijplezier? Er is een optie die menigeen vergeet: een brute Amerikaanse "muscle car".
De Ford Mustang Cabrio is een onvervalste Amerikaanse muscle car: luid, bruut, opzichtig en daarmee uniek in zijn soort. Minder verfijnd dan de concurrentie, maar daarom niet slechter (wel duurder).
Plus
- serieus snel, ook met 2.3 liter motor
- unieke uitstraling
- moderne uitrusting
Min
- hoge CO2-uitstoot en daarom ook hoge aanschafprijs
- eenvoudige dak-constructie
- weinig verfijnd
Conclusie
Is het terecht dat menigeen de Ford Mustang overslaat bij een zoektocht naar de ideale auto voor de zomer? Dat ligt aan de voorkeur van de bestuurder.
In Amerika is de Mustang populair vanwege de lage prijs en grootse prestaties. Het is duidelijk merkbaar waar Ford heeft bezuinigd (dakconstructie, onderstel, materiaalkeuze, motortechniek), maar daar staat in Amerika een scherpe prijs tegenover. In Europa zorgen diezelfde bezuinigingen juist voor een hogere prijs omdat de weinig efficiënte aandrijflijn wordt afgestraft met een torenhoge aanschafbelasting. Een minder verfijnd product voor een hogere prijs dus.
Een kleine week rijden leert echter nog iets: de Mustang is uniek! Zelfs wanneer wordt gekozen voor de basismotor heeft de Mustang het uitgesproken karakter van een echte "muscle car". In feite heeft de Mustang helemaal geen concurrentie en dan doet de prijs er ook niet meer toe.