Bouwjaar | 1966 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 31.805 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.735 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 1966 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 31.805 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.735 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | USA Classic Car Collection |
Contactpersoon | Bas Slagter |
Adres | Farmsumerweg 19C |
Postcode | 9902 BK |
Plaats | Appingedam |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14609876 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.usaccc.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carrosserievorm: Coupé
Tellerstand: 19.763 mijlen
Interieur: Zwart, Skai
Motorrijtuigenbelasting: geen
1966 FORD MUSTANG V8 289 C Code
POWERSTEERING
RUST FREE CALI IMPORT
NEW EU PAINT
CENTER CONSOLE
We hebben deze mooie Mustang ingeruild van een echte liefhebber.
Deze Mustang is een jaar of 10 geleden door ons uit Californië geïmporteerd en door de laatste eigenaar in NEDRLAND gespoten en aangepakt.
De basis was een roestvrije C code Mustang
De auto heeft dus een goede EU lak laag en is voorzien van stoere velgen welke hem zeer goed staan en een sportieve look mee geven
Uiteraard heeft de auto een mooi bijpassend interieur in de kleur Rood Zwart met een hoop nieuwe onderdelen
Deze Mustang kan zo de weg op met een nieuwe liefhebber!
Aantal deuren: 2
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 1966
Transmissie: Automaat
Kleur: Rood
Aantal cilinders: 8
Motorrijtuigenbelasting: geen (NL)
BTW/Marge: Marge
Kenteken: NL kenteken
Deze Mustang is een originele V8 (C code) De motor is een V8 met een Automatische versnellingsbak.
WIR SPRECHEN DEUTSCH / WE SPEAK ENGLISH
Our facebookpage
http://www.facebook.com/UsaClassicCarCollection
= Bedrijfsinformatie =
We zoeken dagelijks naar interessante classics om aan te kopen
Klik hier voor een Virtuele 3D tour! / CHECK OUR VIRTUAL TOUR! https://my.matterport.com/show/?m=5qRq4WFiv6p&ts=2&play=1&qs=1&lang=en&nt=0&title=0&am p;sr=-2.82%2C.16&ss=17&fbclid=IwAR2UenPWia3KLRSYOHP254O1n56ueq4xRtNCq1u2d2Gy1hTJEZjqOrUGuRw
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Mustang Convertible | Zomerpret
Hoe wordt zomerpret vertaald naar een auto? In de vorm van een cabriolet natuurlijk! Dan is de vraag: wat voor soort cabriolet? Gaat de voorkeur uit naar een verfijnde vierzitter om optimaal te genieten van de reis? Of toch liever een lichtgewicht roadster waarbij alles draait om rijplezier? Er is een optie die menigeen vergeet: een brute Amerikaanse "muscle car".
De Ford Mustang Cabrio is een onvervalste Amerikaanse muscle car: luid, bruut, opzichtig en daarmee uniek in zijn soort. Minder verfijnd dan de concurrentie, maar daarom niet slechter (wel duurder).
Plus
- serieus snel, ook met 2.3 liter motor
- unieke uitstraling
- moderne uitrusting
Min
- hoge CO2-uitstoot en daarom ook hoge aanschafprijs
- eenvoudige dak-constructie
- weinig verfijnd
Conclusie
Is het terecht dat menigeen de Ford Mustang overslaat bij een zoektocht naar de ideale auto voor de zomer? Dat ligt aan de voorkeur van de bestuurder.
In Amerika is de Mustang populair vanwege de lage prijs en grootse prestaties. Het is duidelijk merkbaar waar Ford heeft bezuinigd (dakconstructie, onderstel, materiaalkeuze, motortechniek), maar daar staat in Amerika een scherpe prijs tegenover. In Europa zorgen diezelfde bezuinigingen juist voor een hogere prijs omdat de weinig efficiënte aandrijflijn wordt afgestraft met een torenhoge aanschafbelasting. Een minder verfijnd product voor een hogere prijs dus.
Een kleine week rijden leert echter nog iets: de Mustang is uniek! Zelfs wanneer wordt gekozen voor de basismotor heeft de Mustang het uitgesproken karakter van een echte "muscle car". In feite heeft de Mustang helemaal geen concurrentie en dan doet de prijs er ook niet meer toe.