Bouwjaar | 28-02-2019 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 48.250 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.000 cc |
Vermogen | 338 kW (460 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2019 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 48.250 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.000 cc |
Vermogen | 338 kW (460 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carway Amsterdam |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kuiperbergweg 31 |
Postcode | 1101 AE |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)20 - 2470074 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carway.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 10 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Gewichten
Ledig gewicht: 1.563 kg
Laadvermogen: 578 kg
GVW: 2.141 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,18 l/100km (1 op 8,2)
CO2-uitstoot: 290 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal handzenders: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 31-08-2025
Maak kennis met de Ford Mustang GT/CS California Special, een adembenemende bolide die puur plezier op de weg belooft.
Onder de motorkap bevindt zich de derde generatie Coyote V8-motor, die met zijn 460 pk zorgt voor een krachtige acceleratie en het kenmerkende geluid van een Mustang. Gecombineerd met een soepele 10-traps automatische transmissie, biedt deze Mustang de ideale mix van kracht en comfort. Het California Special-pakket voegt een uniek karakter toe aan deze iconische auto met speciale 19-inch velgen, een opvallende voorbumper, race-geïnspireerde frontsplitter en grille, een achterdiffusor, side scoops en opvallende striping van spatbord tot deur. Met 460 pk onder de motorkap is deze Mustang perfect voor elke gelegenheid. Of u nu langs de kust rijdt of de openbare weg verkent, de Mustang GT/CS biedt een onvergetelijke rijervaring!
= Bedrijfsinformatie =
MEGA SALES!! FAMILIE WEKEN BIJ CARWAY. EXTRA KORTINGEN OP 7 PERSOONS AUTO'S!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Mustang Convertible | Zomerpret
Hoe wordt zomerpret vertaald naar een auto? In de vorm van een cabriolet natuurlijk! Dan is de vraag: wat voor soort cabriolet? Gaat de voorkeur uit naar een verfijnde vierzitter om optimaal te genieten van de reis? Of toch liever een lichtgewicht roadster waarbij alles draait om rijplezier? Er is een optie die menigeen vergeet: een brute Amerikaanse "muscle car".
De Ford Mustang Cabrio is een onvervalste Amerikaanse muscle car: luid, bruut, opzichtig en daarmee uniek in zijn soort. Minder verfijnd dan de concurrentie, maar daarom niet slechter (wel duurder).
Plus
- serieus snel, ook met 2.3 liter motor
- unieke uitstraling
- moderne uitrusting
Min
- hoge CO2-uitstoot en daarom ook hoge aanschafprijs
- eenvoudige dak-constructie
- weinig verfijnd
Conclusie
Is het terecht dat menigeen de Ford Mustang overslaat bij een zoektocht naar de ideale auto voor de zomer? Dat ligt aan de voorkeur van de bestuurder.
In Amerika is de Mustang populair vanwege de lage prijs en grootse prestaties. Het is duidelijk merkbaar waar Ford heeft bezuinigd (dakconstructie, onderstel, materiaalkeuze, motortechniek), maar daar staat in Amerika een scherpe prijs tegenover. In Europa zorgen diezelfde bezuinigingen juist voor een hogere prijs omdat de weinig efficiënte aandrijflijn wordt afgestraft met een torenhoge aanschafbelasting. Een minder verfijnd product voor een hogere prijs dus.
Een kleine week rijden leert echter nog iets: de Mustang is uniek! Zelfs wanneer wordt gekozen voor de basismotor heeft de Mustang het uitgesproken karakter van een echte "muscle car". In feite heeft de Mustang helemaal geen concurrentie en dan doet de prijs er ook niet meer toe.