Bouwjaar | 1968 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.777 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.735 cc |
Vermogen | 158 kW (215 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 1968 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.777 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.735 cc |
Vermogen | 158 kW (215 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | USA Classic Car Collection |
Contactpersoon | Bas Slagter |
Adres | Farmsumerweg 19C |
Postcode | 9902 BK |
Plaats | Appingedam |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14609876 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.usaccc.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carrosserievorm: Cabriolet
Tellerstand: 55.785 mijlen
Interieur: Rood, Skai
Motorrijtuigenbelasting: geen
1968 MUSTANG 289 V8 Cabrio C Code 5 SPEED!
Aantal deuren: 2
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 1968
Transmissie: 5 Speed manual
Kleur: Candy Red
Aantal cilinders: 8
Motorrijtuigenbelasting: geen (NL)
BTW/Marge: Marge
Kenteken: NL kenteken in overleg
We hebben deze mooie Mustang aangekocht van een echte liefhebber. Deze vorige eigenaar heeft een hoop geld in de auto gestopt.
Deze Mustang is een originele V8 (C code) De motor is een V8 met een Handgeschakelde 5 versnellingsbak.
De auto heeft een zeer nette laklaag en is in Zweden professioneel gespoten. Het rood staat hem uitstekend in combinatie met het rood en witte interieur. De cabriokap is elektrisch hydraulisch bediend. Ook het chroom en glas zijn in een zeer goede conditie. Deze Mustang is ook voorzien van de zgn. American Racing velgen met brede banden. Mooie "fog lights" en een dubbele uitlaat maken het geheel optisch mooi af! Uiteraard is de auto voorzien van Stuurbekrachtiging en DISC BRAKES en de onderzijde is geheel vrij van roest en ziet er heel goed uit. De Auto rijdt heerlijk, zeker met het dak naar beneden in het zonnetje!
De originele kleur van de auto is Highland Green! Rood staat hem ook prima, maar voor de puristen even een weetje. De auto is klaar voor de volgende eigenaar om te genieten
WIR SPRECHEN DEUTSCH / WE SPEAK ENGLISH
Our facebookpage
http://www.facebook.com/UsaClassicCarCollection
= Bedrijfsinformatie =
We zoeken dagelijks naar interessante classics om aan te kopen
Klik hier voor een Virtuele 3D tour! / CHECK OUR VIRTUAL TOUR! https://my.matterport.com/show/?m=5qRq4WFiv6p&ts=2&play=1&qs=1&lang=en&nt=0&title=0&am p;sr=-2.82%2C.16&ss=17&fbclid=IwAR2UenPWia3KLRSYOHP254O1n56ueq4xRtNCq1u2d2Gy1hTJEZjqOrUGuRw
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Mustang Convertible | Zomerpret
Hoe wordt zomerpret vertaald naar een auto? In de vorm van een cabriolet natuurlijk! Dan is de vraag: wat voor soort cabriolet? Gaat de voorkeur uit naar een verfijnde vierzitter om optimaal te genieten van de reis? Of toch liever een lichtgewicht roadster waarbij alles draait om rijplezier? Er is een optie die menigeen vergeet: een brute Amerikaanse "muscle car".
De Ford Mustang Cabrio is een onvervalste Amerikaanse muscle car: luid, bruut, opzichtig en daarmee uniek in zijn soort. Minder verfijnd dan de concurrentie, maar daarom niet slechter (wel duurder).
Plus
- serieus snel, ook met 2.3 liter motor
- unieke uitstraling
- moderne uitrusting
Min
- hoge CO2-uitstoot en daarom ook hoge aanschafprijs
- eenvoudige dak-constructie
- weinig verfijnd
Conclusie
Is het terecht dat menigeen de Ford Mustang overslaat bij een zoektocht naar de ideale auto voor de zomer? Dat ligt aan de voorkeur van de bestuurder.
In Amerika is de Mustang populair vanwege de lage prijs en grootse prestaties. Het is duidelijk merkbaar waar Ford heeft bezuinigd (dakconstructie, onderstel, materiaalkeuze, motortechniek), maar daar staat in Amerika een scherpe prijs tegenover. In Europa zorgen diezelfde bezuinigingen juist voor een hogere prijs omdat de weinig efficiënte aandrijflijn wordt afgestraft met een torenhoge aanschafbelasting. Een minder verfijnd product voor een hogere prijs dus.
Een kleine week rijden leert echter nog iets: de Mustang is uniek! Zelfs wanneer wordt gekozen voor de basismotor heeft de Mustang het uitgesproken karakter van een echte "muscle car". In feite heeft de Mustang helemaal geen concurrentie en dan doet de prijs er ook niet meer toe.