Bouwjaar | 01-01-1966 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 16.777.215 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-1966 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 16.777.215 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | E&R Classics |
Contactpersoon | Ernest Praag |
Adres | Kleiweg 1 |
Postcode | 5145 NA |
Plaats | Waalwijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 751393 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.erclassics.com/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Ford Mustang Cabriolet | Route 66 Auctions
Wij bieden te koop aan deze mooie Ford Mustang Cabriolet uit 1966. Deze klassieker wordt aangedreven door de krachtige 4.7 liter V8 motor die gekoppeld is aan een automatische versnellingsbak.
De Mustang is uitgevoerd in een mooi babyblauw lakwerk dat hier en daar wat kleine gebruikssporen heeft, maar overall er goed uitziet. Het chroomwerk is compleet en netjes op een paar kleine gebruikssporen na. De brede wielen met whitewalls maken zijn muscle car look helemaal af. Het interieur is two-tone uitgevoerd met kunstlederen bekleding en past erg mooi bij het lakwerk. Hij is tevens uitgerust met een middenconsole en stuur met houtinleg.
De hydraulische soft top werkt naar behoren.
Deze auto rijdt, remt en schakelt, maar heeft lang stil gestaan, heeft dus er is technisch onderhoud nodig alvorens hiermee te gaan genieten.
De auto heeft momenteel een Nederlands kenteken.
Het is raadzaam om het voertuig eerst te bekijken alvorens te bieden om teleurstellingen achteraf te voorkomen. Neem contact op om een afspraak te maken.
LET OP: DEZE AUTO WORDT ONLINE GEVEILD DOOR ROUTE 66 AUCTIONS. HET VERMELDE BEDRAG IS HET STARTBEDRAG.
MAAK VANDAAG NOG EEN ACCOUNT AAN OP DE WEBSITE EN START MET BIEDEN: https://auction.erclassics.com/
DEZE VEILING START OP DINSDAG 25 JUNI EN EINDIGT OP DINSDAG 9 JULI OM 19.30 UUR.
KIJK VOOR MEER INFORMATIE, KIJKDAGEN EN ALLE OVERIGE VEILING AUTO'S OP ONZE WEBSITE: https://auction.erclassics.com/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Mustang Convertible | Zomerpret
Hoe wordt zomerpret vertaald naar een auto? In de vorm van een cabriolet natuurlijk! Dan is de vraag: wat voor soort cabriolet? Gaat de voorkeur uit naar een verfijnde vierzitter om optimaal te genieten van de reis? Of toch liever een lichtgewicht roadster waarbij alles draait om rijplezier? Er is een optie die menigeen vergeet: een brute Amerikaanse "muscle car".
De Ford Mustang Cabrio is een onvervalste Amerikaanse muscle car: luid, bruut, opzichtig en daarmee uniek in zijn soort. Minder verfijnd dan de concurrentie, maar daarom niet slechter (wel duurder).
Plus
- serieus snel, ook met 2.3 liter motor
- unieke uitstraling
- moderne uitrusting
Min
- hoge CO2-uitstoot en daarom ook hoge aanschafprijs
- eenvoudige dak-constructie
- weinig verfijnd
Conclusie
Is het terecht dat menigeen de Ford Mustang overslaat bij een zoektocht naar de ideale auto voor de zomer? Dat ligt aan de voorkeur van de bestuurder.
In Amerika is de Mustang populair vanwege de lage prijs en grootse prestaties. Het is duidelijk merkbaar waar Ford heeft bezuinigd (dakconstructie, onderstel, materiaalkeuze, motortechniek), maar daar staat in Amerika een scherpe prijs tegenover. In Europa zorgen diezelfde bezuinigingen juist voor een hogere prijs omdat de weinig efficiënte aandrijflijn wordt afgestraft met een torenhoge aanschafbelasting. Een minder verfijnd product voor een hogere prijs dus.
Een kleine week rijden leert echter nog iets: de Mustang is uniek! Zelfs wanneer wordt gekozen voor de basismotor heeft de Mustang het uitgesproken karakter van een echte "muscle car". In feite heeft de Mustang helemaal geen concurrentie en dan doet de prijs er ook niet meer toe.