Bouwjaar | 29-04-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.390 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 5.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.390 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autodron |
Contactpersoon | Ron van Druenen |
Adres | Haarlemmerstraatweg 73E |
Postcode | 1165 MK |
Plaats | Halfweg |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)20 - 3682329 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodron.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2011
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,8 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 189 x 155 cm
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.355 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 2.050 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 685 kg)
Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
De aandrijving van deze Ford komt voor rekening van een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen voorzien van 4 seizoenen banden, aluminium dakrailing, getint glas, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Selecteer uw reisbestemming en het navigatiesysteem brengt u snel waar u moet zijn. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. Ook heeft de auto parkeersensoren voor en achter. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Ook is de Ford uitgerust met: lederen stuur en versnellingspook, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, cruisecontrol en een toerenteller.
Nationale AutoPas, Reservesleutel en Onderhoudsboekje / Onderhoudshistorie zijn aanwezig.
Deze auto wordt geleverd inclusief nieuwe APK keuring en Aircoservice.
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen geen Afleverkosten / Kosten Rijklaarmaken.
Kosten tenaamstelling van het kentekenbewijs Leges € 10,-.
Voor meer foto's zie onze website www.autodron.nl.
Voor bezoek / bezichtiging graag van tevoren telefonisch contact met ons opnemen dit om eventuele teleurstelling te voorkomen
WIJ ZIJN MAANDAGS GESLOTEN !!!! WIJ ZIJN MAANDAGS GESLOTEN !!!! WIJ ZIJN MAANDAGS GESLOTEN !!!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Mondeo Hybrid | Vooruitgang volgens Ford
Alle automerken werken aan alternatieve aandrijvingsvormen, Ford dus ook. En op dit moment is Ford vooral sterk in het "downsizen" van motoren. Dat wil zeggen dat kleine, zuinige motoren grootse prestaties leveren en daarom in grote auto's kunnen worden toegepast. Maar... Ford werkt ook aan hybride motoren. Zo is de nieuwe Mondeo leverbaar met een combinatie van een benzine- én een elektromotor.
De Ford Mondeo Hybrid blijft helaas achter bij hybrides van andere merken (hoger vebruik, hogere bijtelling). Wel is de Hybrid een slim alternatief voor benzine wanneer diesel te duur is.
Plus
- vlot en zuinig
- uiterst comfortabel
- moderne techniek
Min
- kleine, lastige bereikbare bagageruimte
- weggedrag iets minder goed dan van gewone Mondeo
- alleen als sedan verkrijgbaar
Conclusie
Vooruitgang volgens Ford is... downsizing! Maar vooruitgang volgens Ford Amerika is hybride aandrijving. En omdat de nieuwe Mondeo in nauwe samenwerking met Ford Amerika is ontwikkeld, is de nieuwe Mondeo ook beschikbaar met hybride-motor
Dankzij deze combinatie van een elektro- en een benzinemotor is de Mondeo Hybrid snel, stil, zuinig en comfortabel. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk nauwelijks te realiseren, maar in de praktijk is het verbruik goed vergelijkbaar met dat van soortgelijke hybrides van andere merken. Vanwege de bijzondere techniek levert de Mondeo Hybrid iets in op bagageruimte en wegligging; maar het verschil is gering.
Voor zakelijke rijders beidt de Mondeo Hybrid helaas niet het fiscale voordeel dat andere merken wel bieden. Wanneer weinig wordt gereden en de meerprijs van een dieselmotor daarom niet kan worden terugverdiend, is de Mondeo Hybrid echter een slimme tussen-oplossing. Daarbij is de Hybrid aantrekkelijk voor particulieren die met de Mondeo een grote en ruime auto rijden die toch sterk en zuinig is. Dat is vooruitgang volgens Ford.