Bouwjaar | 09-10-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.929 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-10-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.929 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mobiliteits Service Evert B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Londenstraat 6A |
Postcode | 7418 EE |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30354819 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Hybride aandrijving: serieel (voortbeweging door elektromotor(en); verbrandingsmotor laadt de accu op)
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 209 km/u
Accutype: LCO
Accu snelladen: Combined Charging System
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.427 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 285 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Overige informatie
Stekkeraansluiting: Combined Charging System
MSE AUTO.S bied auto's tegen handelsprijzen aan , let op wij werken met handelsprijzen en zijn gericht op het verkopen aan bedrijven en export .
Particuliere verkoop is mogelijk , maar dan ook onder handelsvoorwaarden .
Onze auto worden bij binnenkomst na gekeken en niet geheel schoon gemaakt maar toonbaar netjes .
KEUZE UIT MEER DAN 250 ALLE TYPE,S EN ALLE BJ
ELKE DAG NW AANVOER
ALLE INRUIL MOG
Maandag tot en met zaterdag geopend van 8.00 tot 17.00.
Zondag gesloten
0630354819
Mobiliteits Service Evert B.V.
Londenstraat 6A
7418EE Deventer
Telefoonnummer: 0630354819
E-mailadres: mseauto@kpnmail.nl
Website
www.evertpieper.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Mondeo Hybrid | Vooruitgang volgens Ford
Alle automerken werken aan alternatieve aandrijvingsvormen, Ford dus ook. En op dit moment is Ford vooral sterk in het "downsizen" van motoren. Dat wil zeggen dat kleine, zuinige motoren grootse prestaties leveren en daarom in grote auto's kunnen worden toegepast. Maar... Ford werkt ook aan hybride motoren. Zo is de nieuwe Mondeo leverbaar met een combinatie van een benzine- én een elektromotor.
De Ford Mondeo Hybrid blijft helaas achter bij hybrides van andere merken (hoger vebruik, hogere bijtelling). Wel is de Hybrid een slim alternatief voor benzine wanneer diesel te duur is.
Plus
- vlot en zuinig
- uiterst comfortabel
- moderne techniek
Min
- kleine, lastige bereikbare bagageruimte
- weggedrag iets minder goed dan van gewone Mondeo
- alleen als sedan verkrijgbaar
Conclusie
Vooruitgang volgens Ford is... downsizing! Maar vooruitgang volgens Ford Amerika is hybride aandrijving. En omdat de nieuwe Mondeo in nauwe samenwerking met Ford Amerika is ontwikkeld, is de nieuwe Mondeo ook beschikbaar met hybride-motor
Dankzij deze combinatie van een elektro- en een benzinemotor is de Mondeo Hybrid snel, stil, zuinig en comfortabel. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk nauwelijks te realiseren, maar in de praktijk is het verbruik goed vergelijkbaar met dat van soortgelijke hybrides van andere merken. Vanwege de bijzondere techniek levert de Mondeo Hybrid iets in op bagageruimte en wegligging; maar het verschil is gering.
Voor zakelijke rijders beidt de Mondeo Hybrid helaas niet het fiscale voordeel dat andere merken wel bieden. Wanneer weinig wordt gereden en de meerprijs van een dieselmotor daarom niet kan worden terugverdiend, is de Mondeo Hybrid echter een slimme tussen-oplossing. Daarbij is de Hybrid aantrekkelijk voor particulieren die met de Mondeo een grote en ruime auto rijden die toch sterk en zuinig is. Dat is vooruitgang volgens Ford.