Bouwjaar | 10-07-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 223.631 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.521 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-07-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 223.631 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.521 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automotive Correct |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tramweg 61A |
Postcode | 9422 BM |
Plaats | Smilde |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38982322 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automotivecorrect.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Constructiejaar: 2007
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 245 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.467 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 745 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4946 x 1886 x 1500 cm
Wielbasis: 285 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 222 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik in de stad: 13,6 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 235-45-17
Bandenprofiel: 80%
Bandenprofiel achter: 80%
= Bedrijfsinformatie =
LET OP: Hoewel alle advertenties en de gegevens hierin met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Automotive Correct Bosch carservice niet aansprakelijk voor verkeerde opties of fouten in de advertentie. Controleer daarom voor de aankoop of de informatie op internet klopt met de werkelijkheid.
OPENINGSTIJDEN
maandag t/m vrijdag 8:00 tot 17:00 uur
zaterdag 9:00 tot 16:00 uur
's Avonds op afspraak geopend
Heeft u interesse of nog verdere vragen over de auto? neem dan gerust contact met ons op via telefoon of mail.
Automotive Correct Bosch Carservice
0592-481081
0638982322
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Mondeo Hybrid | Vooruitgang volgens Ford
Alle automerken werken aan alternatieve aandrijvingsvormen, Ford dus ook. En op dit moment is Ford vooral sterk in het "downsizen" van motoren. Dat wil zeggen dat kleine, zuinige motoren grootse prestaties leveren en daarom in grote auto's kunnen worden toegepast. Maar... Ford werkt ook aan hybride motoren. Zo is de nieuwe Mondeo leverbaar met een combinatie van een benzine- én een elektromotor.
De Ford Mondeo Hybrid blijft helaas achter bij hybrides van andere merken (hoger vebruik, hogere bijtelling). Wel is de Hybrid een slim alternatief voor benzine wanneer diesel te duur is.
Plus
- vlot en zuinig
- uiterst comfortabel
- moderne techniek
Min
- kleine, lastige bereikbare bagageruimte
- weggedrag iets minder goed dan van gewone Mondeo
- alleen als sedan verkrijgbaar
Conclusie
Vooruitgang volgens Ford is... downsizing! Maar vooruitgang volgens Ford Amerika is hybride aandrijving. En omdat de nieuwe Mondeo in nauwe samenwerking met Ford Amerika is ontwikkeld, is de nieuwe Mondeo ook beschikbaar met hybride-motor
Dankzij deze combinatie van een elektro- en een benzinemotor is de Mondeo Hybrid snel, stil, zuinig en comfortabel. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk nauwelijks te realiseren, maar in de praktijk is het verbruik goed vergelijkbaar met dat van soortgelijke hybrides van andere merken. Vanwege de bijzondere techniek levert de Mondeo Hybrid iets in op bagageruimte en wegligging; maar het verschil is gering.
Voor zakelijke rijders beidt de Mondeo Hybrid helaas niet het fiscale voordeel dat andere merken wel bieden. Wanneer weinig wordt gereden en de meerprijs van een dieselmotor daarom niet kan worden terugverdiend, is de Mondeo Hybrid echter een slimme tussen-oplossing. Daarbij is de Hybrid aantrekkelijk voor particulieren die met de Mondeo een grote en ruime auto rijden die toch sterk en zuinig is. Dat is vooruitgang volgens Ford.