Bouwjaar | 22-10-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.989 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 4.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-10-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.989 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Zuid West |
Contactpersoon | M. Akkas |
Adres | wateringseweg 98b |
Postcode | 2685 SW |
Plaats | Poeldijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43496165 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfzuidwest.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 484 x 189 x 150 cm
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.335 kg
Laadvermogen: 715 kg
GVW: 2.050 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Rijdt en schakelt prima interieur in goede staat niet rokers auto. Afkomstig van eerste eigenaar altijd goed onderhouden. Nieuwe Apk t m Okt 2025.
Beschikt over een Nationale auto pas daarmee heeft u een gegarandeerde km stand.
Alle onderhoud historie en twee sleutels aanwezig.
Wij zijn op AFSPRAAK geopend, voor bezichtigingen graag vooraf bellen om teleurstellingen te voorkomen.
Prijs is meeneemprijs geen onzin biedingen aub, inruil mogelijk tegen handel prijzen. Wij berekenen geen afleverkosten,.
Bij interesse in een van onze occasions adviseren wij om liever te bellen, wegens drukte kunnen wij niet altijd tijdig de e-mails beantwoorden.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten en zijn daarom onder voorbehoud.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Mondeo Hybrid | Vooruitgang volgens Ford
Alle automerken werken aan alternatieve aandrijvingsvormen, Ford dus ook. En op dit moment is Ford vooral sterk in het "downsizen" van motoren. Dat wil zeggen dat kleine, zuinige motoren grootse prestaties leveren en daarom in grote auto's kunnen worden toegepast. Maar... Ford werkt ook aan hybride motoren. Zo is de nieuwe Mondeo leverbaar met een combinatie van een benzine- én een elektromotor.
De Ford Mondeo Hybrid blijft helaas achter bij hybrides van andere merken (hoger vebruik, hogere bijtelling). Wel is de Hybrid een slim alternatief voor benzine wanneer diesel te duur is.
Plus
- vlot en zuinig
- uiterst comfortabel
- moderne techniek
Min
- kleine, lastige bereikbare bagageruimte
- weggedrag iets minder goed dan van gewone Mondeo
- alleen als sedan verkrijgbaar
Conclusie
Vooruitgang volgens Ford is... downsizing! Maar vooruitgang volgens Ford Amerika is hybride aandrijving. En omdat de nieuwe Mondeo in nauwe samenwerking met Ford Amerika is ontwikkeld, is de nieuwe Mondeo ook beschikbaar met hybride-motor
Dankzij deze combinatie van een elektro- en een benzinemotor is de Mondeo Hybrid snel, stil, zuinig en comfortabel. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk nauwelijks te realiseren, maar in de praktijk is het verbruik goed vergelijkbaar met dat van soortgelijke hybrides van andere merken. Vanwege de bijzondere techniek levert de Mondeo Hybrid iets in op bagageruimte en wegligging; maar het verschil is gering.
Voor zakelijke rijders beidt de Mondeo Hybrid helaas niet het fiscale voordeel dat andere merken wel bieden. Wanneer weinig wordt gereden en de meerprijs van een dieselmotor daarom niet kan worden terugverdiend, is de Mondeo Hybrid echter een slimme tussen-oplossing. Daarbij is de Hybrid aantrekkelijk voor particulieren die met de Mondeo een grote en ruime auto rijden die toch sterk en zuinig is. Dat is vooruitgang volgens Ford.