Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | - |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | - |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
5 portes
Efficacité CO2 Classe: A +
Délai de livraison: 6 mois
** ÉQUIPEMENT: **
** Intérieur ** \ * Vitres électriques avant et arrière
* Chauffage des sièges conducteur et passager avant
* Siège divisé 60/40 à l'arrière avec un siège arrière coulissant
* Système de régulateur de vitesse avec limiteur de vitesse (pas hybride rechargeable)
*Climatisation automatique 2 zones réglable séparément
* Siège conducteur réglable en 8 directions et siège passager réglable en 6 directions
* Climatisation manuellement
* Bouton Ford Power Start / Stop
* Modes de conduite
** Infodivertissement et communication ** \ * Ordinateur de bord
* Navigation écran tactile SYNC3 8", DAB + 6 haut-parleurs
* Modem FordPass Connect
** Sécurité et assistance ** \ * Feux de brouillard avant
* Fixation du siège enfant Isofix
* Programme électronique de sécurité et de stabilité (ESP) avec système de stabilisation de remorque
* Airbags conducteur et passager avant
* Airbags latéraux avant
* Airbags rideaux
* Pilote airbag genoux
* Feu de freinage d'urgence, clignotant pulsé des feux de freinage lors d'un freinage dur
* ABS (système de freinage antiblocage) avec EBD (répartition électronique de la force de freinage)
* Ceintures de sécurité sur tous les sièges
* Contrôle de stabilisation de retournement (RSC)
* Frein de stationnement électronique
* Système de démarrage sans clé
* Système de touches MYkey
* E-appel via. Modem
* Assistance précollision
* Aide au maintien dans la voie
* Lane Keeping Assist
* Avertissement de dépouille de voie
** extérieur ** \ * Les rétroviseurs extérieurs peuvent être réglés et chauffés électriquement,
* Ford Easy Fuel (bouchon de réservoir de confort et protection contre les carburants)
* Verrouillage central avec télécommande
* LED lumière fixe
* Pare-brise chauffant
* Capteur de stationnement avant et arrière
* Feux arrière à LED
** Roues et technologie ** \ * Jantes en acier de 17 "
* Système de contrôle de pression des pneus
* Système Start-Stop (pas hybride rechargeable)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Kuga | SUV zonder poespas
Een SUV wordt gekozen om het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Echter, in de praktijk is het uiterlijk de doorslaggevende factor. De kwaliteiten in het terrein blijken van minder belang te zijn en daarom kiest Ford een nieuwe richting met de derde generatie van de Kuga. Hoe ziet de toekomst van de avonturier van weleer er uit?
De Ford Kuga is er met en zonder hybride-aandrijving. De hybride versie geniet in de meeste gevallen de voorkeur. Alleen als het gaat om weggedrag en sleepvermogen is de standaard Kuga in het voordeel
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- moderne, rijke uitrusting
Min
- 1.5 EcoBoost heeft nauwelijks meerwaarde boven PHEV-versie
Conclusie
Met de derde generatie van de Kuga is Ford een nieuwe weg ingeslagen. Niet langer is de Kuga een avontuurlijke terreinwagen. De nieuwe versie gebruikt dezelfde hoge bouw om maximale ruimte en functionaliteit te bieden. En omdat de Kuga niet langer hoeft te presteren in het terrein maar op de openbare weg, kon Ford zich geheel toeleggen op die laatste en dat komt de rijeigenschappen te goede.
Tegelijkertijd verschilt het karakter van de compacte, lage modellen van Ford. Die onderscheiden zich van de directe concurrenten met een levendig weggedrag. De Kuga daarentegen gebruikt diezelfde kwaliteiten om rust en veiligheid te bieden. In vergelijking met de plug-inhybride is de 1.5 EcoBoost merkbaar lichter en daarom juist wel dynamischer. Toch verdient de plug-inhybride de voorkeur, want die is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger in gebruik. Alleen voor wie de Kuga inzet als trekauto of puur kiest voor de dynamiek is de 1.5 EcoBoost de betere keuze.