Ford Kuga ST-Line X PHEV-AUT

€ 40.990,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 13.184 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof -
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.499 cc
Vermogen -

Ford Kuga ST-Line X PHEV-AUT


€ 40.990,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 13.184 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof -
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.499 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Geeraerts
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ninoofsesteenweg 103
Postcode 1750
Plaats Lennik
Land België
Telefoon +32 (0)2 - 5821717 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.geeraerts.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

VOOR DE UITGEBREIDE STANDAARD UITRUSTING GELIEVE
ONS TE CONTACTEREN OP 02.582.17.17 OF
SALES@GEERAERTS.BE
 
Opties / Accessoires
"Magnetic" Metaalkleur (73H)
Activatie FordPass Connect (456)
Voertuig rijklaar maken inclusief wettelijke kit (123)
Vooruitrusting trekhaak (372)
Winter Pack (Verwarmbare zetels voor, en achteraan (buitenste zetels);
"Quickclear" elektrische voorruitontdooiing;
Verwarmbaar stuurwiel) (615)
Black Package (Zwarte spiegelkappen;
Zwart Kuga,script;
Zwarte achterspoiler;
Rode remklauwen;
Aluminium pedaalcovers;
Drempelbeschermers;
Zwart dak;
Zwart bovendeel kofferklep;
Zwarte haaienvinantenne;
Zwarte 20" velgen "Performance") (68Y6)
Driver Assistance Pack (BLIS (Blind Spot Information System): dodehoekwaarschuwingssysteem, met Cross Traffic Alert;
Traffic Sign Recognition;
Intelligente snelheidsbegrenzer;
Driver Alert: bestuurderwaakzaamheidssysteem;
Deurbeschermers voor de deuren voor en achteraan;
Split View camera vooraan;
Adaptive Cruise Control (manuele transmissie);
Adaptive Cruise Control met Stop&Go, Traffic Jam Assist en Lane Centering Assist (automatische transmissie);
Pre,Collision Assist met assistentie op kruispunten;
Active Park Assist 1: semi,automatisch parkeerhulpsysteem (manuele transmissie);
Active Park Assist 2: automatisch parkeerhulp systeem (automatische transmissie)) (68ZM)
 
STANDAARD UITRUSTING
ST-Line X (Bijkomende uitrusting op de ST-Line)
 
> Handenvrije kofferklep

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Kuga | Krachtiger

De Ford Kuga is vernieuwd voor modeljaar 2024. Het doel was om de Kuga op alle punten krachtiger te maken. Zoals gebruikelijk bij een facelift begint dat met een aangepaste vormgeving, maar er is meer...

Autotest | Ford Kuga Krachtiger

De Ford Kuga voor modeljaar 2024 is in alle opzichten krachtiger geworden. De uitstraling is krachtiger en de motor levert meer trekkracht bij een lager verbruik. Het weggedrag is en blijft goed.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • zuinig, ook na leegrijden van accu

Min

  • kan beschikbare elektriciteit niet automatisch optimaal verdelen over de route
  • niet beter, wel duurder dan een soortgelijke elektrische auto

Conclusie

Wat maakt de vernieuwde Ford Kuga krachtiger? Het uiterlijk en de aandrijflijn. Het uiterlijk spreekt voor zich. De aandrijflijn kreeg een nieuwe batterij, elektromotor en versnellingsbak. Het extra vermogen zorgt in theorie voor betere prestaties. Alleen wanneer het uiterste wordt gevraagd is ook in de praktijk iets merkbaar van het extra vermogen, want Ford legt de nadruk op efficiency en souplesse. Daarbij valt op dat de Kuga plugin-hybrid, ondanks relatief eenvoudige techniek, slim met energie omgaat en zelfs na het leegrijden van de accu heel zuinig is.

Het sterkste punt van de Kuga is en blijft het weggedrag. Ford kiest namelijk niet voor elektronica om te compenseren voor de hoge bouw van de Kuga, maar begint met een goed onderstel. Daarbij is de besturing exact en hoeft de bestuurder nooit te raden wat er gebeurt of wat de elektronica zal doen. Omdat de basis deugt, zorgt de elektronica slechts voor verfijning en dat is een groot verschil met SUV's die in de basis al afhankelijk zijn van elektronica. Dat maakt de Kuga tot een sterk aanbod!

Deel deze advertentie