Bouwjaar | - |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | - |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.500 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | - |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.500 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Geeraerts |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ninoofsesteenweg 103 |
Postcode | 1750 |
Plaats | Lennik |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)2 - 5821717 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.geeraerts.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Couleur intrieure: noir
Dommages: aucun
Opties / Accessoires
"Agate Black" Metaalkleur (PN4GM)
Vooruitrusting trekhaak (C1QAB)
Driver Assistance Pack (Adaptive Cruise Control (manuele transmissie);
Adaptive Cruise Control met Stop&Go, Traffic Jam Assist en Lane Centering (automatische transmissie);
BLIS (Blind Spot Information System): dodehoekwaarsschuwingssysteem met Cross,Traffic Alert (waarschuwing tegemoetkomend verkeer) en Active Braking;
Pre,Collision Assist met assistentie op kruispunten;
Evasive Steering Assist (detecteert obstakels en biedt ondersteuning om deze te ontwijken en een aanrijding te vermijden);
Active Park Assist 1: semi,automatisch parkeerhulpsysteem (manuele transmissie);
Active Park Assist 2: automatisch parkeerhulpsysteem (automatische transmissie);
360 camerasysteem;
Deurbeschermers voor de deuren voor, en achteraan) (AGKAM)
Winter Pack (Verwarmbare zetels voor, en achteraan (buitenste zetels);
"Quickclear" elektrische voorruitontdooiing;
Verwarmbaar stuurwiel) (AGWAB)
Activatie FordPass Connect (00456)
Voertuig rijklaar maken inclusief wettelijke kit (00002)
STANDAARD UITRUSTING
Titanium
> Auto Start-Stop
> Active Grille Shutter
> Keyfree-systeem voor (ont)sluiten van deuren vooraan en starten met Ford Power-startknop
> Uitgebreide airbags (frontale en zijdelingse vooraan; gordijnairbags voor- en achteraan)
> Uitschakelbare passagiersairbag vooraan
> Gordelwaarschuwingssysteem voor eerste en tweede zetelrij
> ISOFIX-bevestigingspunten (buitenste zetels)
> ABS met elektronische remkrachtverdeling
> ESP met elektrische remphulp (EBA)
> Immobilisatiesysteem PATS
> Bandendruksensoren
> Lane Keeping System: assistentie bij overschrijding wegmarkering (incl. Road Edge Detection)
> Pre-Collision Assist met voetgangers- en fietserdetectie: waarschuwing en indicatie afstand en actieve noodremassistentie
> Post-Impact Braking
> Traffic Sign Recognition (herkent en toont verkeersborden)
> Cruise control
> Parkeerhulp voor- en achteraan
> Achteruitrijcamera
> Instelbare Drive Modes: Normaal, Sport, Eco & Slippery
> Mistlampen vooraan
> Automatische koplampen met Home Safe-functie
> Automatische grootlichten
> LED koplampen, met LED dagrijlichten
> LED achterlichten
> Automatische ruitenwissers met regensensor
> Automatisch dimmende interieurspiegel
> Elektrisch bedienbare, verwarmbare en inklapbare buitenspiegels in koetswerkkleur met geintegreerde knipperlichten en instapverlichting
> Donkergetinte ruiten achteraan
> Zwarte lijst onderaan de zjiruiten
> Deur- en koffergrepen in koetswerkkleur
> Ford Easy Fuel-tankvulsysteem
> Dubbele uitlaat
> Zilverkleurige langsliggers
> 17" lichtmetalen velgen - banden 225/65 R17 102V
> Bandenherstelkit
> Stuurkolom in de hoogte en diepte verstelbaar
> Sensico stuurwiel en versnellingspookknop
>
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Kuga | SUV zonder poespas
Een SUV wordt gekozen om het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Echter, in de praktijk is het uiterlijk de doorslaggevende factor. De kwaliteiten in het terrein blijken van minder belang te zijn en daarom kiest Ford een nieuwe richting met de derde generatie van de Kuga. Hoe ziet de toekomst van de avonturier van weleer er uit?
De Ford Kuga is er met en zonder hybride-aandrijving. De hybride versie geniet in de meeste gevallen de voorkeur. Alleen als het gaat om weggedrag en sleepvermogen is de standaard Kuga in het voordeel
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- moderne, rijke uitrusting
Min
- 1.5 EcoBoost heeft nauwelijks meerwaarde boven PHEV-versie
Conclusie
Met de derde generatie van de Kuga is Ford een nieuwe weg ingeslagen. Niet langer is de Kuga een avontuurlijke terreinwagen. De nieuwe versie gebruikt dezelfde hoge bouw om maximale ruimte en functionaliteit te bieden. En omdat de Kuga niet langer hoeft te presteren in het terrein maar op de openbare weg, kon Ford zich geheel toeleggen op die laatste en dat komt de rijeigenschappen te goede.
Tegelijkertijd verschilt het karakter van de compacte, lage modellen van Ford. Die onderscheiden zich van de directe concurrenten met een levendig weggedrag. De Kuga daarentegen gebruikt diezelfde kwaliteiten om rust en veiligheid te bieden. In vergelijking met de plug-inhybride is de 1.5 EcoBoost merkbaar lichter en daarom juist wel dynamischer. Toch verdient de plug-inhybride de voorkeur, want die is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger in gebruik. Alleen voor wie de Kuga inzet als trekauto of puur kiest voor de dynamiek is de 1.5 EcoBoost de betere keuze.