Bouwjaar | 01-06-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | - |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.499 cc |
Vermogen | - |
€ 34.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | - |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.499 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Class Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Gembloux 36 |
Postcode | 5140 |
Plaats | Sombreffe |
Land | België |
GSM | +32 (0)491 - 888789 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Batterie prsente: achet
Consommation moyenne de carburant: 5,4 l/100km
Entretenu conformment la rglementation: oui
Dommages: aucun
CLASS-CARS
Adresse :
Chausse de gembloux N36, 5140 Sombreffe
- Contact :
English : +32 492 53 26 62
Franais : + 32 0491 888 789
- Horaire :
Du lundi au samedi 09H00 18H00
Dimanche de 10h 18h uniquement sur RDV
- Per uur :
Maandag t/m zaterdag 9.00 uur tot 18.00 uur
Zondag van 10.00 tot 18.00 uur enkel op afspraak
LE GARAGE CLASS CARS vous propose des vhicules de qualit depuis plus de 15 ans ! Rigoureusement slectionns et accompagns :
D'un historique complet, carnet et factures d'entretien
D'une garantie totale, pices et main-d'oeuvre
D'un possible financement, jusqu' 84 mois ,
( emprunter de l'argent cote aussi de l'argent )
Le GARAGE CLASS CARS
"Vendre ET/OU acheter en toute simplicit"
Description du vhicule
Marque : FORD
Modle : KUGA
BOITE : AUTOMATIQUE
Anne : 27 / 06 / 2024
Kw : 112 KW THERMIQUE + 43 KW ELECTRIQUE = 165 KW
Chevaux : 225 CV
Srie : ST-LINE X
EURO : 6d
quipement :
Assistant au stationnement :
- ? Capteurs d'aide au stationnement arrire
- ? Capteurs d'aide au stationnement avant
- ? Camra d'aide au stationnement
Autres :
- ? Plug-In rechargeable
- ? Phares LED
- ? Phares directionnels
- ? Dtecteur de pluie
- ? Dtecteur de lumire
- ? Siges chauffants
- ? Siges lectriques
- ? Siges sport
- ? Start / Stop automatique
- ? Rtroviseur lectriques
- ? Volant multifonctions
- ? Systme d'accs et de dmarrage sans cl
- ? Hayon lectrique
- ? Isofix
Climatisation :
- ? Climatisation
- ? Climatisation automatique
- ? Climatisation bi-zone
Divertissement / Mdias :
- ? Apple CarPlay
- ? Android Auto
- ? Bluetooth
- ? Commande vocale
- ? Dispositif mains libres
- ? Hotspot Wi-Fi
- ? Navigation
- ? Soundsystem - BANG & OLUFSEN
Systmes d'assistance :
- ? Alerte de franchissement involontaire de lignes
- ? Assistant au freinage d'urgence
- ? Systme d'avertissement de distance
- ? Systme de detection de la somnolence
- ? Avertisseur d'angle mort
- ? Rgulateur de vitesse
- ? Limiteur de vitesse
- ? Dtection des panneaux routiers
Dcouvrez plus de 70 vhicules de stock sur notre site,
www.class-cars.be ///
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Kuga | Krachtiger
De Ford Kuga is vernieuwd voor modeljaar 2024. Het doel was om de Kuga op alle punten krachtiger te maken. Zoals gebruikelijk bij een facelift begint dat met een aangepaste vormgeving, maar er is meer...
De Ford Kuga voor modeljaar 2024 is in alle opzichten krachtiger geworden. De uitstraling is krachtiger en de motor levert meer trekkracht bij een lager verbruik. Het weggedrag is en blijft goed.
Plus
- prima rijeigenschappen
- zuinig, ook na leegrijden van accu
Min
- kan beschikbare elektriciteit niet automatisch optimaal verdelen over de route
- niet beter, wel duurder dan een soortgelijke elektrische auto
Conclusie
Wat maakt de vernieuwde Ford Kuga krachtiger? Het uiterlijk en de aandrijflijn. Het uiterlijk spreekt voor zich. De aandrijflijn kreeg een nieuwe batterij, elektromotor en versnellingsbak. Het extra vermogen zorgt in theorie voor betere prestaties. Alleen wanneer het uiterste wordt gevraagd is ook in de praktijk iets merkbaar van het extra vermogen, want Ford legt de nadruk op efficiency en souplesse. Daarbij valt op dat de Kuga plugin-hybrid, ondanks relatief eenvoudige techniek, slim met energie omgaat en zelfs na het leegrijden van de accu heel zuinig is.
Het sterkste punt van de Kuga is en blijft het weggedrag. Ford kiest namelijk niet voor elektronica om te compenseren voor de hoge bouw van de Kuga, maar begint met een goed onderstel. Daarbij is de besturing exact en hoeft de bestuurder nooit te raden wat er gebeurt of wat de elektronica zal doen. Omdat de basis deugt, zorgt de elektronica slechts voor verfijning en dat is een groot verschil met SUV's die in de basis al afhankelijk zijn van elektronica. Dat maakt de Kuga tot een sterk aanbod!