Bouwjaar | 09-08-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 24.052 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
€ 39.740,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 09-08-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 24.052 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | CarConnect BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Maasbreeseweg 22a1 |
Postcode | 5981 NB |
Plaats | Panningen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11207713 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carconnect.nu |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 165 kW (224 PK)
Vermogen elektromotor(en): 53 kW (72 PK)
Vermogen brandstofmotor: 112 kW (152 PK)
Aantal cilinders: 4
Hybride aandrijving: serieel (voortbeweging door elektromotor(en); verbrandingsmotor laadt de accu op)
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Aanwezige accu: gekocht
Ledig gewicht: 1.744 kg
Wielbasis: 271 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,4 l/100km (1 op 71,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Deze Kuga is direct van Ford Werke Koln afkomstig en is in de kleur Solar Silver die alle mogelijke opties erop heeft zitten die hieronder o.a. genoemd wordt;; Metaallak, 18-Inch velgen, Parkeersensoren voor & achter, Satin dakrail, Privacy glas, Camera voor&achter, Keyless entry, Elektrische achterklep, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Memory stoel bestuurderskant, Hoogteverstelling passagierszijde, Vol lederen bekleding, Licht & regensensor, Stuurverwarming, Verwarmbare voorstoelen, Voorruitverwarming, Sync 3.2, Bluetooth/Voice control, Navigatiesysteem, B&O geluidsinstallatie, Adoptieve cruise control, HUD (head up display), Bankverwarming achter, Door protectors, Elektrische bestuurdersstoel, Lane department, BLIS (dodehoekdetectie), Panoramadak etc. etc.
Deze Kuga Vignale is voorzien van 4 jaar fabrieksgarantie t/m 08-2027 of 100.000km!!!
Prijsopgave is inclusief afleverkosten, omdat deze Kuga pas onderhoud nodig heeft 2 jaar of 30.000km!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Kuga | SUV zonder poespas
Een SUV wordt gekozen om het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Echter, in de praktijk is het uiterlijk de doorslaggevende factor. De kwaliteiten in het terrein blijken van minder belang te zijn en daarom kiest Ford een nieuwe richting met de derde generatie van de Kuga. Hoe ziet de toekomst van de avonturier van weleer er uit?
De Ford Kuga is er met en zonder hybride-aandrijving. De hybride versie geniet in de meeste gevallen de voorkeur. Alleen als het gaat om weggedrag en sleepvermogen is de standaard Kuga in het voordeel
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- moderne, rijke uitrusting
Min
- 1.5 EcoBoost heeft nauwelijks meerwaarde boven PHEV-versie
Conclusie
Met de derde generatie van de Kuga is Ford een nieuwe weg ingeslagen. Niet langer is de Kuga een avontuurlijke terreinwagen. De nieuwe versie gebruikt dezelfde hoge bouw om maximale ruimte en functionaliteit te bieden. En omdat de Kuga niet langer hoeft te presteren in het terrein maar op de openbare weg, kon Ford zich geheel toeleggen op die laatste en dat komt de rijeigenschappen te goede.
Tegelijkertijd verschilt het karakter van de compacte, lage modellen van Ford. Die onderscheiden zich van de directe concurrenten met een levendig weggedrag. De Kuga daarentegen gebruikt diezelfde kwaliteiten om rust en veiligheid te bieden. In vergelijking met de plug-inhybride is de 1.5 EcoBoost merkbaar lichter en daarom juist wel dynamischer. Toch verdient de plug-inhybride de voorkeur, want die is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger in gebruik. Alleen voor wie de Kuga inzet als trekauto of puur kiest voor de dynamiek is de 1.5 EcoBoost de betere keuze.