Bouwjaar | 23-08-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.050 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-08-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.050 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Dortmans |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veldstraat 35 |
Postcode | 5386 AW |
Plaats | Geffen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18640399 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagedortmans.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2018 - dec. 2019
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 186 x 176 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.530 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Schitterende Ford Kuga is nu te koop en staat te shinen in onze showroom.
De Ford Is uitgerust met heeeeel veeeel luxe opties en de auto ziet er SUPER netjes uit zowel van binnen als van buiten.
Uitgevoerd met camera, navigatie, parkeersensoren enz enz
= Bedrijfsinformatie =
Openingstijden showroom:
Maandag 08.00 - 18.00 uur,
Dinsdag 08.00 - 18.00 uur,
Woensdag 08.00 - 20.00 uur,
Donderdag 08.00 - 20.00 uur,
Vrijdag 08.00 - 18.00 uur,
Wilt u op zaterdag een auto komen bekijken? dat kan!
Bel dan naar 073-5321084, BGG: 06-18640399 of mail naar info@garagedortmans.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Kuga | SUV zonder poespas
Een SUV wordt gekozen om het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Echter, in de praktijk is het uiterlijk de doorslaggevende factor. De kwaliteiten in het terrein blijken van minder belang te zijn en daarom kiest Ford een nieuwe richting met de derde generatie van de Kuga. Hoe ziet de toekomst van de avonturier van weleer er uit?
De Ford Kuga is er met en zonder hybride-aandrijving. De hybride versie geniet in de meeste gevallen de voorkeur. Alleen als het gaat om weggedrag en sleepvermogen is de standaard Kuga in het voordeel
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- moderne, rijke uitrusting
Min
- 1.5 EcoBoost heeft nauwelijks meerwaarde boven PHEV-versie
Conclusie
Met de derde generatie van de Kuga is Ford een nieuwe weg ingeslagen. Niet langer is de Kuga een avontuurlijke terreinwagen. De nieuwe versie gebruikt dezelfde hoge bouw om maximale ruimte en functionaliteit te bieden. En omdat de Kuga niet langer hoeft te presteren in het terrein maar op de openbare weg, kon Ford zich geheel toeleggen op die laatste en dat komt de rijeigenschappen te goede.
Tegelijkertijd verschilt het karakter van de compacte, lage modellen van Ford. Die onderscheiden zich van de directe concurrenten met een levendig weggedrag. De Kuga daarentegen gebruikt diezelfde kwaliteiten om rust en veiligheid te bieden. In vergelijking met de plug-inhybride is de 1.5 EcoBoost merkbaar lichter en daarom juist wel dynamischer. Toch verdient de plug-inhybride de voorkeur, want die is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger in gebruik. Alleen voor wie de Kuga inzet als trekauto of puur kiest voor de dynamiek is de 1.5 EcoBoost de betere keuze.