Bouwjaar | 13-03-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.890 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-03-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.890 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GEVO Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dongenseweg 63 |
Postcode | 5047 SE |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19332006 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gevoautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 176 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4167 x 1724 x 1543 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.064 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.164 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 181 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Graag even bellen voordat u langs wilt komen om teleurstellingen te voorkomen, wij zijn namelijk ook veel onderweg om nieuwe voorraad in te kopen.Ook ruilen wij graag uw huidige auto in tegen een goede prijs. Wilt u alleen uw auto verkopen dan is dat ook mogelijk u krijgt dan gelijk vrijwaring wij zijn namelijk RDW Erkend.
BEL GERUST VOOR EEN AFSPRAAK !!!
Hoewel de informatie op deze website permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie op deze website te allen tijde voorbehouden. Het is onmogelijk om transmissiefouten volledig uit te sluiten.
Aan de inhoud van deze website kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend. Wij adviseren de opties en specificaties zelf te controleren. Bij twijfels kunt u ons altijd vrijblijvend contacteren..
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fusion | Frisse wind
Autofabrikanten zijn steeds op zoek naar nieuwe ideeën om auto's beter aan te passen aan de wensen van de klant. Ford wil met de "Fusion" een combinatie aanbieden die tot nu toe onbekend is. De Fusion is, zoals het woord al zegt, een fusie van een middenklasse auto, een terreinauto en een ruimteauto. Het resultaat is een opvallende verschijning die al sinds de introductie veel stof doet opwaaien.
Zoals de naam al suggereert is de Ford Fusion een fusie van vele soorten auto's. Het eindresultaat is een ruime, originele auto die wel voordelen biedt boven een doorsnee auto, maar geen nadelen.
Plus
- origineel concept
- goed toegankelijke bagageruimte
- veel ruimte voorin
Min
- geen plaats voor linkervoet
- fors brandstofverbruik
- geen vlakke laadruimte
Conclusie
Wat is de Ford Fusion voor type auto? Ford heeft zelf de term U.A.V. (Urban Activity Vehicle) in het leven geroepen en zit daarmee een heel eind in de goede richting. De Fusion is geen terreinauto omdat de vierwielaandrijving en grote bodemvrijheid daarvan missen. Maar de Fusion oogt wel stoer. De Fusion is ook geen ruimteauto, omdat de auto niet bol staat van uitgekiende opbergmogelijkheden. Maar de Fusion is toch bovengemiddeld ruim.
Om de Fusion een gewone hatchback te noemen, doet deze nieuwkomer echter ook geen recht aan. Het is precies de fusie van de drie die de Fusion maakt: een stoer uiterlijk, veel praktische gebruiksmogelijkheden en prima rijeigenschappen. Wie voor die combinatie valt, heeft aan de Fusion een verfrissende nieuwkomer.