Bouwjaar | 23-04-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.648 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.388 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
€ 2.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-04-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.648 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.388 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rojax Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hunneperkade 9 |
Postcode | 7418 BV |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11202870 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rojaxautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 163 km/u
Maten
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.034 kg
Laadvermogen: 571 kg
GVW: 1.605 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 3 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Aangeboden door Rojax Automotive.
Een zeer mooie en keurig onderhouden Ford Fusion met een nieuwe apk.
De auto rijd en schakelt goed en vertoont dan ook geen gebreken.
Ook heeft de auto de nodige opties zoals: Cv op afstand, Lichtmetalen velgen, Trekhaak, Privacy glas, Klimaat controle en nog meer.
De laatste onderhoudsbeurt is gedaan bij 180.000 km.
Ook is de distributieriem vervangen bij 150.000 km.
Onderhoudsboekjes, 3 sleutels en Nap zijn aanwezig.
Uw auto inruilen is mogelijk, via whatsapp of onze website kunt u gemakkelijk uw huidige auto aan ons aanbieden.
Voordat wij de auto adverteren wordt de auto eerst getest op eventuele gebreken, en daarna voorzien van een nieuwe apk.
Ook worden de vloeistoffen gecontroleerd en eventueel ververst.
Tot slot wordt de auto schoongemaakt of professioneel gepoetst.
De auto's staan altijd rijklaar en kunnen dan ook gelijk mee zonder extra afleveringskosten.
Altijd even bellen voordat u komt, aangezien wij geen auto's reserveren.
Rojax Automotive is gevestigd op het adres
Hunneperkade 9 7418BV in Deventer.
Tel: 06-11202870
Email: rojaxautomotive@gmail.com
Website: www.rojaxautomotive.nl
Met vriendelijke groet Hans
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fusion | Frisse wind
Autofabrikanten zijn steeds op zoek naar nieuwe ideeën om auto's beter aan te passen aan de wensen van de klant. Ford wil met de "Fusion" een combinatie aanbieden die tot nu toe onbekend is. De Fusion is, zoals het woord al zegt, een fusie van een middenklasse auto, een terreinauto en een ruimteauto. Het resultaat is een opvallende verschijning die al sinds de introductie veel stof doet opwaaien.
Zoals de naam al suggereert is de Ford Fusion een fusie van vele soorten auto's. Het eindresultaat is een ruime, originele auto die wel voordelen biedt boven een doorsnee auto, maar geen nadelen.
Plus
- origineel concept
- goed toegankelijke bagageruimte
- veel ruimte voorin
Min
- geen plaats voor linkervoet
- fors brandstofverbruik
- geen vlakke laadruimte
Conclusie
Wat is de Ford Fusion voor type auto? Ford heeft zelf de term U.A.V. (Urban Activity Vehicle) in het leven geroepen en zit daarmee een heel eind in de goede richting. De Fusion is geen terreinauto omdat de vierwielaandrijving en grote bodemvrijheid daarvan missen. Maar de Fusion oogt wel stoer. De Fusion is ook geen ruimteauto, omdat de auto niet bol staat van uitgekiende opbergmogelijkheden. Maar de Fusion is toch bovengemiddeld ruim.
Om de Fusion een gewone hatchback te noemen, doet deze nieuwkomer echter ook geen recht aan. Het is precies de fusie van de drie die de Fusion maakt: een stoer uiterlijk, veel praktische gebruiksmogelijkheden en prima rijeigenschappen. Wie voor die combinatie valt, heeft aan de Fusion een verfrissende nieuwkomer.