Bouwjaar | 03-02-2006 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 225.084 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.388 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
€ 1.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-02-2006 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 225.084 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.388 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kroeze |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zweeloerstraat 9b |
Postcode | 7846 TE |
Plaats | Noord-Sleen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 224676 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfkroeze.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2005 - sep. 2010
Technische informatie
Koppel: 124 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 163 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 415 x 172 x 154 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.056 kg
Laadvermogen: 549 kg
GVW: 1.605 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Van harte welkom bij AUTOBEDRIJF KROEZE NOORD-SLEEN.
Voor een bezichtiging of proefrit MOET U een afspraak maken: 0591-387070.
Maak nu kennis met de 'duidelijkheid' van autobedrijf Kroeze, al ruim 20 jaar een begrip in de omgeving.
Autobedrijf Kroeze heeft goed onderhouden auto's op voorraad staan waarvan de onderhoudshistorie veelal volledig bekend is.
**** ZIE ONZE SITE VOOR MINIMAAL 20 FOTO'S ****
Kiest u voor zekerheid en betrouwbaarheid, dan bent u bij Autobedrijf Kroeze op het juiste adres.
U kunt ons via de mail (verkoop@autobedrijfkroeze.nl) benaderen of via de telefoon (0591-387070).
Wij zijn aangesloten bij de BOVAG en de Nationale Auto Pas.
Autobedrijf Kroeze is nu ook te volgen via Facebook (Autobedrijf J Kroeze)en Twitter (@autojkroeze), door u aan te melden krijgt u een bericht zodra er een nieuwe occasions op onze site wordt geplaatst.
Disclaimer: Schrijf- en zetfouten voorbehouden. Hoewel wij proberen onze auto's zo correct mogelijk te adverteren, kunnen aan onze advertentie(uitvoering/opties/accessoires/prijzen/foto's) geen rechten ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fusion | Frisse wind
Autofabrikanten zijn steeds op zoek naar nieuwe ideeën om auto's beter aan te passen aan de wensen van de klant. Ford wil met de "Fusion" een combinatie aanbieden die tot nu toe onbekend is. De Fusion is, zoals het woord al zegt, een fusie van een middenklasse auto, een terreinauto en een ruimteauto. Het resultaat is een opvallende verschijning die al sinds de introductie veel stof doet opwaaien.
Zoals de naam al suggereert is de Ford Fusion een fusie van vele soorten auto's. Het eindresultaat is een ruime, originele auto die wel voordelen biedt boven een doorsnee auto, maar geen nadelen.
Plus
- origineel concept
- goed toegankelijke bagageruimte
- veel ruimte voorin
Min
- geen plaats voor linkervoet
- fors brandstofverbruik
- geen vlakke laadruimte
Conclusie
Wat is de Ford Fusion voor type auto? Ford heeft zelf de term U.A.V. (Urban Activity Vehicle) in het leven geroepen en zit daarmee een heel eind in de goede richting. De Fusion is geen terreinauto omdat de vierwielaandrijving en grote bodemvrijheid daarvan missen. Maar de Fusion oogt wel stoer. De Fusion is ook geen ruimteauto, omdat de auto niet bol staat van uitgekiende opbergmogelijkheden. Maar de Fusion is toch bovengemiddeld ruim.
Om de Fusion een gewone hatchback te noemen, doet deze nieuwkomer echter ook geen recht aan. Het is precies de fusie van de drie die de Fusion maakt: een stoer uiterlijk, veel praktische gebruiksmogelijkheden en prima rijeigenschappen. Wie voor die combinatie valt, heeft aan de Fusion een verfrissende nieuwkomer.