Ford Focus Wagon 1.0Eco 125pk,Trekhk,Cruise,Voorruitvw

€ 12.350,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-01-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 100.308 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Ford Focus Wagon 1.0Eco 125pk,Trekhk,Cruise,Voorruitvw


€ 12.350,-

Algemeen

Bouwjaar 30-01-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 100.308 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Nic Nijsten Auto
Contactpersoon Michel Nijsten
Adres Sportlaan 22
Postcode 6241 AB
Plaats Bunde
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)43 - 3641644 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autonijsten.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.216 kg
Afmetingen (LxBxH): 455 x 182 x 150 cm
Wielbasis: 265 cm

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Emissieklasse: Euro 0

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

€ 12.350,-- is meeneemprijs zonder inruil, beurt en garantie.

€ 12.950,-- is prijs inclusief grote onderhoudsbeurt, nieuwe APK, 12 maanden Bovag garantie en 12 maanden Mobiliteitsgarantie (pechhulp) door heel Europa

1200 kg trekvermogen

= Bedrijfsinformatie =

Afleverpakket zie toelichting/opmerkingen!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Focus | Scherpergesteld

De Ford Focus is een middelgrote auto met een gemiddeld prijskaartje. Het aanbod van dit soort auto's is enorm en de enige manier om te overleven is daarom om voortdurend scherp te blijven. Het kon dus niet missen: al 3 jaar na de introductie van de vierde generatie van de Focus is het nu tijd voor een facelift. Terwijl een handgebouwd exemplaar in een fotostudio in Duitsland werd vastgelegd voor de nieuwe folder, keek Autozine over de schouders mee voor een eerste indruk.

Autotest | Ford Focus Scherpergesteld

De Ford Focus voor modeljaar 2022 onderscheidt zich meer dan voorheen met een sportief, luxueus of juist avontuurlijk karakter. Dankzij een facelift is de uitrusting weer helemaal bij de tijd.

Plus

  • dankzij facelift 2022 weer helemaal bij de tijd
  • goede balans tussen comfort en dynamiek

Min

  • Onoverzichtelijk door brede A-stijl en kleine buitenspiegels

Conclusie

Binnenkort staat de vernieuwde Ford Focus bij de dealer. Die vernieuwingsronde komt sneller dan gebruikelijk en dat heeft te maken met de grote concurrentie in het segment. Om scherp te blijven heeft Ford het uiterlijk aansprekender gemaakt, is de uitrusting gemoderniseerd en zijn de motoren met eenvoudige middelen iets zuiniger geworden. Daarmee kan de Focus zich weer meten met de nieuwste modellen op de markt en maakt de middenklasser van Ford zijn naam helemaal waar!

Deel deze advertentie