Bouwjaar | 22-01-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 118.427 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 7.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-01-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 118.427 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Dijkwel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 27 |
Postcode | 4382 NA |
Plaats | Vlissingen |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)118 - 417711 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dijkwel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2011 - 2014
Modelcode: C346
Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 16
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Breedte: 182 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.216 kg
Laadvermogen: 684 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 655 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Fijnstofuitstoot: 3,2 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
Ruime luxe en dealeronderhouden Ford Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125 pk Titanium (in 2023 nieuwe distributieriem). Met veel optie's o.a: Climate-control (airco), cruise-control, Bluetooth, Keyless start, lichtmetalen velgen, parkeersensoren, trekhaak etc.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Focus | Scherpergesteld
De Ford Focus is een middelgrote auto met een gemiddeld prijskaartje. Het aanbod van dit soort auto's is enorm en de enige manier om te overleven is daarom om voortdurend scherp te blijven. Het kon dus niet missen: al 3 jaar na de introductie van de vierde generatie van de Focus is het nu tijd voor een facelift. Terwijl een handgebouwd exemplaar in een fotostudio in Duitsland werd vastgelegd voor de nieuwe folder, keek Autozine over de schouders mee voor een eerste indruk.
De Ford Focus voor modeljaar 2022 onderscheidt zich meer dan voorheen met een sportief, luxueus of juist avontuurlijk karakter. Dankzij een facelift is de uitrusting weer helemaal bij de tijd.
Plus
- dankzij facelift 2022 weer helemaal bij de tijd
- goede balans tussen comfort en dynamiek
Min
- Onoverzichtelijk door brede A-stijl en kleine buitenspiegels
Conclusie
Binnenkort staat de vernieuwde Ford Focus bij de dealer. Die vernieuwingsronde komt sneller dan gebruikelijk en dat heeft te maken met de grote concurrentie in het segment. Om scherp te blijven heeft Ford het uiterlijk aansprekender gemaakt, is de uitrusting gemoderniseerd en zijn de motoren met eenvoudige middelen iets zuiniger geworden. Daarmee kan de Focus zich weer meten met de nieuwste modellen op de markt en maakt de middenklasser van Ford zijn naam helemaal waar!