Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
€ 29.802,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
5 portes
Efficacité CO2 Classe: A +
Délai de livraison: 7 mois
** ÉQUIPEMENT: **
** Intérieur ** \ * Écran couleur de 4,2 pouces dans l'instrumentation
* Volant en cuir synthétique Sensico
* Vitres électriques avant et arrière
* Sièges avant chauffants
*Siège conducteur avec réglage en hauteur / support lombaire
*Siège arrière divisé 60/40
* Tapis de sol avant
*Zone humide dans le coffre (seulement break)
* 2 zone de contrôle climatique
* Démarrage sans clé
* Capteur de pluie
*aut. Rétroviseurs intérieurs dimmables
* Accoudoir central à l'avant
*Insérer à l'intérieur aspect métal
** Infodivertissement et communication ** \ *SYNC4A, Navigation, écran tactile 13,2", DAB+ 6 haut-parleurs
* Apple CarPlay, Android Auto
* Volant Fonctionne audio et Bluetooth
** Sécurité et assistance ** \ * Capteur de stationnement avant et arrière
* Régulateur de vitesse avec limiteur de vitesse
* Frein de stationnement électrique
* 6 airbags
* Assistance pré-collision / Freinage d'urgence
* Avertissement et avertissement de sortie de voie
*Freinage après impact
*Modem FordPass Connect et eCall
*Modes de conduite en option Normal-Eco-Sport
* ABS
* ESP
* Isofix à l'arrière
*Fonction MyKey
** extérieur ** \ * Phares Full LED avec feux de jour, feux de route, feux de croisement,
* Phares antibrouillard pivotants
* Rétroviseurs extérieurs électriques et chauffants avec clignotants
* Verrouillage centralisé à distance
* Calandre en titane
* Feux arrière à LED
* Rétroviseurs extérieurs rabattables électriquement
* Barres de toit argentées (uniquement pour break)
** Roues et technologie ** \ *Jantes acier 16" avec design (Titane)
* Kit de réparation des pneus
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Focus | Scherpergesteld
De Ford Focus is een middelgrote auto met een gemiddeld prijskaartje. Het aanbod van dit soort auto's is enorm en de enige manier om te overleven is daarom om voortdurend scherp te blijven. Het kon dus niet missen: al 3 jaar na de introductie van de vierde generatie van de Focus is het nu tijd voor een facelift. Terwijl een handgebouwd exemplaar in een fotostudio in Duitsland werd vastgelegd voor de nieuwe folder, keek Autozine over de schouders mee voor een eerste indruk.
De Ford Focus voor modeljaar 2022 onderscheidt zich meer dan voorheen met een sportief, luxueus of juist avontuurlijk karakter. Dankzij een facelift is de uitrusting weer helemaal bij de tijd.
Plus
- dankzij facelift 2022 weer helemaal bij de tijd
- goede balans tussen comfort en dynamiek
Min
- Onoverzichtelijk door brede A-stijl en kleine buitenspiegels
Conclusie
Binnenkort staat de vernieuwde Ford Focus bij de dealer. Die vernieuwingsronde komt sneller dan gebruikelijk en dat heeft te maken met de grote concurrentie in het segment. Om scherp te blijven heeft Ford het uiterlijk aansprekender gemaakt, is de uitrusting gemoderniseerd en zijn de motoren met eenvoudige middelen iets zuiniger geworden. Daarmee kan de Focus zich weer meten met de nieuwste modellen op de markt en maakt de middenklasser van Ford zijn naam helemaal waar!