Bouwjaar | 01-07-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 193.000 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.521 cc |
Vermogen | 166 kW (226 pk) |
€ 8.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 193.000 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.521 cc |
Vermogen | 166 kW (226 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | BPO VAN DEN HEUVEL |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Parallelweg 1 |
Postcode | 5482 VW |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5492106 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bpoautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 241 km/u
Maten
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.292 kg
Laadvermogen: 568 kg
GVW: 1.860 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 224 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Merk: Ford
Type: Focus 2.5i ST
Bj: 2006
kmstand: 193.000
APK: 31-3-2026
In prachtstaat verkerende Ford Focus 2.5 ST 5-cilinder.
De bekende snelle Focus, uitgevoerd in de beste kleur, Electric Orange.
Betreft hier een lekker volle auto, die maarliefst 14 jaar van dezelfde laatste eigenaar is geweest.
Uitegevoerd met vollederen interieur, Stoelverwarming, meesturende koplampen, upgrade audio, voorruitverwarming, achteruitrijsensoren, keyless entry.. etc etc. Betreft hier een extra luxe uitvoering tov de meeste ST's.
Auto is uiteraard goed bijgehouden, en voorzien van een tuningpakket. Daarbij is uitlaatsysteem en ook intercooler vervangen, en is de auto afgesteld op de Dynobank op 285 PK, uiteraard ondersteund door uitdraai, bonnen en documenten. Een verlangingsset is gemonteerd, en een Milltek uitlaatsysteem.
Kortom, een ST zoals hij moet zijn.
De auto zelf ziet er keurig uit, is al eens compleet opnieuw in de blanke lak gezet, afbladderende lak zoals veel Oranje ST's doen is hier dus niet aan de orde.
Uiteraard komt de auto met 2 sleutels en boekjes en documenten.
Voor aflevering wordt de auto nog voorzien van een nieuwe onderhoudsbeurt, en een nieuwe koppelingsset wordt gemonteerd.
Alles geheel in de prijs.
Inruil is uiteraard mogelijk.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn autoliefhebbers, geen prijsvechters.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Focus | Scherpergesteld
De Ford Focus is een middelgrote auto met een gemiddeld prijskaartje. Het aanbod van dit soort auto's is enorm en de enige manier om te overleven is daarom om voortdurend scherp te blijven. Het kon dus niet missen: al 3 jaar na de introductie van de vierde generatie van de Focus is het nu tijd voor een facelift. Terwijl een handgebouwd exemplaar in een fotostudio in Duitsland werd vastgelegd voor de nieuwe folder, keek Autozine over de schouders mee voor een eerste indruk.
De Ford Focus voor modeljaar 2022 onderscheidt zich meer dan voorheen met een sportief, luxueus of juist avontuurlijk karakter. Dankzij een facelift is de uitrusting weer helemaal bij de tijd.
Plus
- dankzij facelift 2022 weer helemaal bij de tijd
- goede balans tussen comfort en dynamiek
Min
- Onoverzichtelijk door brede A-stijl en kleine buitenspiegels
Conclusie
Binnenkort staat de vernieuwde Ford Focus bij de dealer. Die vernieuwingsronde komt sneller dan gebruikelijk en dat heeft te maken met de grote concurrentie in het segment. Om scherp te blijven heeft Ford het uiterlijk aansprekender gemaakt, is de uitrusting gemoderniseerd en zijn de motoren met eenvoudige middelen iets zuiniger geworden. Daarmee kan de Focus zich weer meten met de nieuwste modellen op de markt en maakt de middenklasser van Ford zijn naam helemaal waar!