Ford Focus 2.0 ST-2 | |

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-01-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 59.098 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 184 kW (251 pk)

Algemeen

Bouwjaar 06-01-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 59.098 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 184 kW (251 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Luth Tangenberg Hardenberg B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Koningsspil 4
Postcode 7773 NK
Plaats Hardenberg
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)523 - 272258 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.luth-tangenberg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2015 - dec. 2018
Modelcode: C346

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 248 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 182 x 149 cm
Wielbasis: 265 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.337 kg
Laadvermogen: 688 kg
GVW: 2.025 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Ford is sinds de incarnatie van het WK Rally in 1973 actief in dit kampioenschap. In bijna veertig jaar tijd behaalde Ford tot op heden 81 overwinningen, werden ze drie keer wereldkampioen bij de constructeurs en konden twee keer ook een wereldtitel voor een van hun rijders vieren met o.a. befaamde rijders als Björn Waldegård, Ari Vatanen, Jari-Matti Latvala en Petter Solberg. Ook uit de statistieken blijkt dat Ford een "behoorlijke partijtje mee kon blazen" in zowel het EK als het, WK Rally, het latere WRC.
Maar eigenlijk begint zijn rijke historie al in 1970 toen de eerste Escort RS werd geproduceerd. Toen nog een sedan met een 1.6 en later met de 2.0 motor. De daaropvolgende Escort RS Turbo werd alleen als hatchback geleverd. In 1992 zag de ultieme RS Turbo Cosworth het levenslicht. In 1986 tot 1989 werd naast de RS de iets minder krachtige XR3i geleverd. In 1992 werd de 1.8 versie nog kortstondig door Ford nog geleverd. In 1999 werd de Escort door Ford "omgetoverd" in de Focus en daarna volgende een adempauze in hun sportieve segment. Pas in 2002 werd namelijk de Focus in RS en de ST uitvoering geïntroduceerd en er volgen nog meerdere generaties en zo komen wij uiteindelijk bij deze ST, welke tot 2018 nieuw werd geleverd.

Deze "Hot Hatch" Focus ST is in 2017 nieuw in Nederland geleverd, dat is op zich al vrij uniek. Bij de aankoop werd besloten om er nog lekker wat optionele extra pack's & accessoires aan te vinken, te samen met zijn extreem lage kilometerstand, SLECHTS 59.000 (NAP), incl. onderhoudshistorie maakt hem haast uitzonderlijk. Als je deze Focus ST ziet dan staat er wat! De fraaie kleurencombi Frozen White exterieur, dakspoiler, stoere zwarte licht metalen wielen, rode remtangen en de in het midden geplaatste dubbele uitlaat geven hem een bijzondere frisse & uitdagende uitstraling. Alles in proporties en beslist niet té! Fijne Recaro sportstoelen, het lederen sportstuur en onder andere de meterset geven zijn fraaie interieur een extra sportieve touch. Overig

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Focus | Scherpergesteld

De Ford Focus is een middelgrote auto met een gemiddeld prijskaartje. Het aanbod van dit soort auto's is enorm en de enige manier om te overleven is daarom om voortdurend scherp te blijven. Het kon dus niet missen: al 3 jaar na de introductie van de vierde generatie van de Focus is het nu tijd voor een facelift. Terwijl een handgebouwd exemplaar in een fotostudio in Duitsland werd vastgelegd voor de nieuwe folder, keek Autozine over de schouders mee voor een eerste indruk.

Autotest | Ford Focus Scherpergesteld

De Ford Focus voor modeljaar 2022 onderscheidt zich meer dan voorheen met een sportief, luxueus of juist avontuurlijk karakter. Dankzij een facelift is de uitrusting weer helemaal bij de tijd.

Plus

  • dankzij facelift 2022 weer helemaal bij de tijd
  • goede balans tussen comfort en dynamiek

Min

  • Onoverzichtelijk door brede A-stijl en kleine buitenspiegels

Conclusie

Binnenkort staat de vernieuwde Ford Focus bij de dealer. Die vernieuwingsronde komt sneller dan gebruikelijk en dat heeft te maken met de grote concurrentie in het segment. Om scherp te blijven heeft Ford het uiterlijk aansprekender gemaakt, is de uitrusting gemoderniseerd en zijn de motoren met eenvoudige middelen iets zuiniger geworden. Daarmee kan de Focus zich weer meten met de nieuwste modellen op de markt en maakt de middenklasser van Ford zijn naam helemaal waar!

Deel deze advertentie