Bouwjaar | 03-02-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.196 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 03-02-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.196 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hago Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Slimstraat 27 |
Postcode | 5071 EG |
Plaats | Udenhout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14827089 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | Www.hagoautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 199 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.207 kg
Laadvermogen: 628 kg
GVW: 1.835 kg
Max. trekgewicht: 1.160 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 167 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Inruil van uw huidige auto is mogelijk!
Garantie en/of financiering zijn mogelijk, informeer hiervoor naar de mogelijkheden.
Wij kunnen de auto op locatie tenaamstellen.
7 dagen geopend op afspraak - Graag vooraf bellen voor een bezichtiging / proefrit.
Wij zijn open tijdens de avonduren, evenals op zon- en feestdagen, op afspraak.
We hebben onze advertenties zorgvuldig samengesteld. Desondanks kunnen fouten in accessoires, opties, druk- en zetfouten voorkomen. Aan dergelijke fouten kunnen geen rechten worden ontleend.
Ons team staat voor u klaar. Voor vragen of het maken van een afspraak kunt u contact met ons opnemen via telefoon, email of stuur een bericht via Marktplaats: 06 - 14827089 / info@hagoautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Focus | Scherpergesteld
De Ford Focus is een middelgrote auto met een gemiddeld prijskaartje. Het aanbod van dit soort auto's is enorm en de enige manier om te overleven is daarom om voortdurend scherp te blijven. Het kon dus niet missen: al 3 jaar na de introductie van de vierde generatie van de Focus is het nu tijd voor een facelift. Terwijl een handgebouwd exemplaar in een fotostudio in Duitsland werd vastgelegd voor de nieuwe folder, keek Autozine over de schouders mee voor een eerste indruk.
De Ford Focus voor modeljaar 2022 onderscheidt zich meer dan voorheen met een sportief, luxueus of juist avontuurlijk karakter. Dankzij een facelift is de uitrusting weer helemaal bij de tijd.
Plus
- dankzij facelift 2022 weer helemaal bij de tijd
- goede balans tussen comfort en dynamiek
Min
- Onoverzichtelijk door brede A-stijl en kleine buitenspiegels
Conclusie
Binnenkort staat de vernieuwde Ford Focus bij de dealer. Die vernieuwingsronde komt sneller dan gebruikelijk en dat heeft te maken met de grote concurrentie in het segment. Om scherp te blijven heeft Ford het uiterlijk aansprekender gemaakt, is de uitrusting gemoderniseerd en zijn de motoren met eenvoudige middelen iets zuiniger geworden. Daarmee kan de Focus zich weer meten met de nieuwste modellen op de markt en maakt de middenklasser van Ford zijn naam helemaal waar!