Bouwjaar | 20-05-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 78.826 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-05-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 78.826 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ruud van den Beld |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Molenberg 16 |
Postcode | 7364 BT |
Plaats | Lieren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53850466 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ruudvandenbeld.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2018 - jan. 2021
Technische informatie
Koppel: 290 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 232 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 416 x 176 x 150 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.162 kg
Laadvermogen: 473 kg
GVW: 1.635 kg
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Splinternieuwe, zeer nette en goed onderhouden Ford Fiesta 1.5 Ecoboost ST3 Performance met 200PK !
Bouwjaar: 5-2019.
Kenteken: H-579-FX.
78.826 km origineel, met NAP-AUTOPAS/RDW TELLERRAPPORT!
APK: nieuw bij aflevering.
!! NOOIT IN GEROOKT & SCHADEVRIJ !!
!! ALLE ORIGINEEL GELEVERDE SLEUTELS AANWEZIG !!
FORD FROZEN WHITE
FIESTA ST SPORTINTERIEUR ANTRACIET STOF
ST3 sportbumpers
ST3 side-skirts
ST3 Diffusor
ST3 Performance instaplijsten
ST3 Sportonderstel
ST3 Achterspoiler
ST3 Sport pedalen
ST3 Sport lederen multifunctioneel stuurwiel
Multimedia systeem met Apple Carplay / Android Auto
Bluetooth Carkit / Audio
Stoelverwarming voorstoelen
Donker getint glas vanaf B-stijl
Airconditioning
Cruise Control
Voorruit Verwarming
Elektrisch bedienbare ramen
Elektrisch verstelbare spiegels
Boordcomputer.
ABS, ASR, ESP en 8 airbags.
ENZ,enz,enz.
LET OP!! SCHERPE RIJKLAAR PRIJS INCLUSIEF BEURT EN APK !! 6 OF 12 MAAND GARANTIE IN OVERLEG !!
!! WIJ BEREKENEN GEEN STANDAARD AFLEVERKOSTEN !! INRUIL IS MOGELIJK !!
-----!! ALLE KEURINGEN TOEGESTAAN !!-----
= Bedrijfsinformatie =
AAN DEZE ADVERTENTIE KUNNEN GEEN RECHTEN WORDEN ONTLEEND
!! EVEN BELLEN VOOR VERTREK A.U.B *!* WWW.RUUDVANDENBELD.NL *!*
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.