Bouwjaar | - |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Geeraerts |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ninoofsesteenweg 103 |
Postcode | 1750 |
Plaats | Lennik |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)2 - 5821717 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.geeraerts.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
VOOR DE UITGEBREIDE STANDAARD UITRUSTING GELIEVE
ONS TE CONTACTEREN OP 02.582.17.17 OF
SALES@GEERAERTS.BE
Opties / Accessoires
Metaalkleur "Agate Black" (PN4G)
Donkergetinte ruiten achteraan (B2GA)
16" lichtmetalen velgen - 6x2 spaken - 195/55R16 banden (D2X*)
Plaatsbesparend reservewiel (175/65 R14) (D17B)
Driver Assistance Pack 2 (Adaptive cruise control (met Stop&Go in combinatie met automatische transmissie);
Traffic Sign Recognition (herkent en toont verkeersborden) met Intelligent Speed Assist;
Driver Alert;
Pre,Collision Assist: waarschuwing en indicatie afstand en actieve noodremassistentie) (AGKA)
Zetelpack (Manueel regelbare lendensteun op bestuurders, en passagierszetel;
Passagierszetel 4,weg manueel verstelbaar (voor/achter , hoogte)) (AGRA)
Winter Pack ('Quickclear' elektrische voorruitontdooiing;
Verwarmbare zetels vooraan;
Verwarmd stuurwiel) (AGW$)
Voertuig rijklaar maken inclusief wettelijke kit (123)
STANDAARD UITRUSTING
Titanium (Bijkomende uitrusting op de Connected)
> 15" stalen design velgen - 10 spaken
> Automatische grootlichten
> Parkeerhulp achteraan
> Chromen afwerking van de voorgrille en zijruiten
> Sportieve zetels vooraan
> Sensico stuurwiel, handremgreep en versnellingspook
> Premium centrale console met armsteun
> Automatische airconditioning
> Elektrisch bedienbare ruiten achteraan (enkel 5-deurs)
> Traffic Sign Recognition - herkent en toont verkeersborden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.