Bouwjaar | 31-12-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 76.336 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 10.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-12-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 76.336 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ceramico Cars & Detailing |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gildenweg 2E |
Postcode | 1695 GD |
Plaats | Blokker |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25071987 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ceramicocars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R15
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 397 x 172 x 150 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.022 kg
Laadvermogen: 553 kg
GVW: 1.575 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Ceramico Cars biedt aan deze schitterende en werkelijk in uitmuntende en top staat verkeerde Ford Fiesta Titanium uitvoering AUTOMAAT uit 2014. Tevens in het bezit van de snelle & sterke 101 PK motor. Deze Ford Titanium AUTOMAAT bezit werkelijk waar vele opties. Zie de optie lijst in de advertentie. Met een beduidend lage kilometer stand van slechts 76.336 km op de teller. Het aanwezige NAP rapport toont dit aan.
Zoals de foto's aantonen verkeert de Ford Fiesta Titanium in een voortreffelijke en sublieme staat! Zowel van binnen als van buiten. Nauwelijks tot geen gebruikers sporen aanwezig! Dichter bij nieuwstaat is haast onmogelijk.
Deze in topstaat & zeer goed rijdende Ford Fiesta Titanium AUTOMAAT is voorzien van o.a. de volgende opties:
- Elektrische ramen 2x.
- Climate Control.
- Centrale deur vergrendeling in de sleutel. 2x handzender aanwezig.
- Start / Stop Systeem.
- ECO systeem.
- Uitgebreide boord computer met diverse opties.
- Zelf dimmende binnen spiegel.
- Regen sensor.
- Cruise Control.
- Verwarmde voorruit.
- Elektrisch inklapbare buiten spiegels.
- Automatisch licht schakelaar.
- Elektrisch verstelbare buiten spiegels.
- Diverse media voorbereiding.
- Navigatie systeem.
- Telefoon voorbereiding.
- Blue Tooth voorbereiding.
- Ambiance sfeer verlichting.
- Stuur bediening met diverse opties.
- AUX aansluiting.
- USB aansluiting.
- Midden arm steun.
- In hoogte verstelbare bestuurders stoel.
- Dak spoiler.
- Parkeer sensoren achter.
- 15" Licht metalen velgen. Origineel Ford. Voorzien van 4x bijna nieuwe Michelin banden.
- LED dag rij verlichting.
- AUTOMAAT.
- Geblindeerde zij en achter ramen vanuit fabriek.
- Mist lampen in de voorbumper.
- ISOFIX.
Deze Ford Fiesta Titanium AUTOMAAT bezit van A tot Z de gehele complete onderhouds historie. Grote deels Ford dealer onderhouden. Plus alle facturen. Laatst genoten onderhoud op 76.334 km. Factuur aanwezig. Op 55.613 km zijn er 4x Michelin banden gemonteerd op de Ford. Factuur aanwezig. Op 45.830 km zijn er door de Ford dealer op de vooras 2x nieuwe schijven & blokken gemonteerd. Factuur aanwezig
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.