Bouwjaar | 29-08-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.414 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 134 kW (183 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-08-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.414 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 134 kW (183 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoplaza Dordrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Madame Curiestraat 20 |
Postcode | 3316 GN |
Plaats | Dordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 45106099 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoplazadordrecht.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.063 kg
Laadvermogen: 512 kg
GVW: 1.575 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
TEKST OM EXTRA AANDACHT AAN TE GEVEN.
Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt U aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (type)fouten en verkeerde optielijst. Neem altijd optielijst door met de verkoper.
* Pinnen is helaas niet mogelijk bij Autoplaza Dordrecht, wel overmaken (Graag rekening houden met een verhoging van de limiet van 4 uur).
* Reserveringen worden alleen geaccepteerd als klanten onderweg zijn.
* Wij beschikken over de onderhoudshistorie of de N.A.P van al onze auto's .Alle auto's worden afgeleverd met een APK-keuring.
* Financiering/verzekering/ garantie mogelijk
bij ons :
X geen afleverkosten ( bij zo meenemen
X gratis vloeistof controle beurt ( bij zo meenemen)
X 6/12 maanden garantie in overleg ( i.c.m grote beurt en garantie pakket)
X financiering en verzekering mogelijk
X Elke aankoopkeuring, Dekra / ANWB / Bovag is toegestaan, let wel: de kosten van deze keuring zijn voor de aanvrager !!
INRUIL IS MOGELIJK, PAS NA BEZICHTIGING KUNNEN WE EEN PRIJS GEVEN VOOR UW AUTO
AUTOPLAZA DORDRECHT
MADAME CURIESTRAAT 20
3316 GN DORDRECHT
TEL: 0850600160
MOB: 0645106099
Web: www.autoplazadordrecht.nl
Openingstijden:
Maandag: 09.00 tot 17.00
Dinsdag : 09.00 tot 17.00
Woensdag 09.00 tot 17.00
Donderdag 09.00 tot 18.00
Vrijdag 09.00 tot 17.00
Zaterdag 10.00 tot 16.00
Zondag Gesloten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.