Bouwjaar | 28-06-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.800 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.800 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Dekker B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuidweg 7 |
Postcode | 4363 SG |
Plaats | Aagtekerke |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)118 - 586666 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-dekker.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/40 R17
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 945 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.500 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 520 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleveringspakket Gratis
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Airco servicebeurt, Auto geheel gepoetst, Grote Onderhoudsbeurt, Nieuwe APK (indien nodig)
Wij berekenen u geen afleveringskosten ! Alle auto's worden bij aflevering voorzien van een nieuwe APK. Tevens zijn de auto's boven de 4.500,-- voorzien van Bovag garantie. Wij berekenen u hiervoor geen extra kosten! Al onze auto's voorzien van NAP. Op inruilverzoeken zonder vermelding van een geldig telefoonnummer zal niet altijd gereageerd worden.
= Bedrijfsinformatie =
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.