Bouwjaar | 15-10-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.000 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-10-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.000 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Eurodecars Automobielhandel b.v. |
Contactpersoon | Mark Severens |
Adres | Tunnelweg 108 |
Postcode | 6468 EK |
Plaats | Kerkrade |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 45388499 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eurodecars.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2008 - mei 2011
Modelcode: B299
Referentienummer: fo6730
Technische informatie
Koppel: 152 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 42 liter
Transmissie
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 945 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.500 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 520 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Algemene staat: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Heb je vragen over deze auto óf wil je meer informatie, neem dan vrijblijvend contact met ons op. Onze medewerkers informeren je graag persoonlijk bij een bezoek aan onze vestiging in Kerkrade. We nodigen je dan ook van harte uit om tijdens openingstijden één of meerdere auto's ter plekke te komen bezichtigen en proef te rijden, geheel vrijblijvend uiteraard. Bekijk op onze website www.eurodecars.nl het volledige aanbod aan jonge kwaliteit occasions en vind je droomauto.
Disclaimer: schrijf- en typefouten voorbehouden. Aan de inhoud van deze advertentie kunnen geen rechten ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.