Bouwjaar | 18-05-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 116.766 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-05-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 116.766 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | House of Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 1 |
Postcode | 5627 BS |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 3041900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.houseofcars-eindhoven.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2013 - okt. 2016
Modelcode: B299
Technische informatie
Koppel: 290 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 410 x 171 x 150 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.063 kg
Laadvermogen: 512 kg
GVW: 1.575 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 1.295): ViaBOVAG garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
UNIEK! Schitterende inruiler, afkomstig van dezelfde eigenaar als de Focus ST-3 met de RS-voorbumper.
Ook deze Fiesta heeft net even wat extra's gekregen, denk hierbij aan:
- Milltek Sportcat 200 cell sportcat
- Milltek Non-resonated
- Airtec stage 2 intercooler
- Airtec pipes
- Airtec motersteun
- Inlaatsysteem van Forge
Daarnaast ook nog eens, luxe uitgerust met o.a:
- Cruise control
- Navigatie
- Parkeercamera
- Parkeersensoren
- Bluetooth
- Keyless
- Stoelverwarming
En natuurlijk nog veel meer! Kijk voor alle foto's van dit racemonster en de rest van de voorraad, op onze website: www.houseofcars-eindhoven.nl
= Bedrijfsinformatie =
Bij House of Cars vindt u een prachtig aanbod van meerdere merken performance modellen. De beste uitvoeringen van hun soort, altijd perfect aantoonbaar onderhouden en in zeer nette staat. Lees ook onze reviews bij Google, daar zijn we namelijk enorm trots op.
Zelf ervaren? Kom dan gerust naar onze showroom, want ook de koffie smaakt hier geweldig!
Daarnaast hebben wij:
* Het grootste Ford ST en RS aanbod van Europa!
* Het grootste hothatch aanbod van Nederland!
* Zijn bij ons zijn de auto's mooier en goedkoper dan bij de officiële merkdealer!
* Is inruil van alle merken mogelijk!
* Kunt u bij ons tegen een scherp tarief financieren zonder aanbetaling!
House of Cars is een RDW erkent bedrijf, en is aangesloten bij de BOVAG. Alle aankoopkeuringen, bijvoorbeeld DEALER, ANWB, DEKRA zijn bij ons toegestaan.
Bij ons staat goede service en betrouwbaarheid hoog in het vaandel. Lees onze recensies.
U kunt bij ons kiezen uit verschillende service pakketten. Kijk op onze website.
- Wist u ook dat u uw auto via ons kunt verzekeren met 5 jaar aanschafwaardegarantie en € 0,- eigen risico? Bereken uw premie via onze eigen website en bespreek met ons de voorwaarden.
Alle moeite is genomen o
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.