Bouwjaar | 30-05-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.406 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.388 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
€ 1.345,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-05-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.406 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.388 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Usa automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kruisweg 1493 |
Postcode | 2142 LA |
Plaats | Cruquius |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41004809 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R15
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 392 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 997 kg
Laadvermogen: 533 kg
GVW: 1.530 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Trefwoorden: Ford F-150 F-250 F-350 Ranger Dodge Ram 1500 2500 3500 Dakota Chevrolet K1500 Silverado C1500 C2500 C3500 K2500 K3500 GMC Sierra Bestelauto Bedrijfswagen Grijskenteken Youngtimer Oldtimer Belasting voordeel
Inruil mogelijk.
Bent u geïnteresseerd in 1 van onze occasions is dat ook mogelijk door middel van een financiering.
Ook kunnen wij direct een verzekering afsluiten.
Voor meer informatie kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen.
Openingstijden:
(geopend op afspraak)
Ma T/M Zo Open op afspraak
Kom gerust eens langs en bezichtig de diverse occasions. Koffie of fris staat voor u klaar.
Voor meer info kunt u altijd gerust even contact op nemen.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Controleer daarom bij aankoop de zaken die belangrijk zijn
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.