Bouwjaar | 28-09-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 218.714 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.299 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
€ 1.148,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-09-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 218.714 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.299 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Leeuwen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Nemostraat 18 |
Postcode | 7821 AC |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 820350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanleeuwenemmen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2004 - okt. 2005
Modelcode: B256/B257
Technische informatie
Koppel: 106 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 17,3 s
Topsnelheid: 161 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 404 x 168 x 147 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.017 kg
Laadvermogen: 513 kg
GVW: 1.530 kg
Max. trekgewicht: 100 kg (ongeremd 100 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 7
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
De Ford Fiesta 1.3 Style uit 2005 is een compacte en betrouwbare auto, geliefd om zijn praktische gebruiksgemak en comfortabele rijervaring. Uitgerust met een 1.3-liter benzinemotor biedt deze Fiesta een soepele rit met een gunstig brandstofverbruik, perfect voor zowel stadsverkeer als kortere ritten op de snelweg. Met ongeveer 70 pk levert hij voldoende vermogen voor dagelijks gebruik zonder overmatige brandstofkosten.
De Style-uitvoering van deze Fiesta heeft een radio-CD-speler, waarmee je eenvoudig van je favoriete muziek of radioprogramma's kunt genieten. Hoewel de technologie inmiddels wat ouder is, biedt het nog steeds een plezierig en gebruiksvriendelijk entertainment-systeem zonder overbodige functies. Daarnaast is de auto uitgerust met airconditioning en elektrische ramen, wat bijdraagt aan het rijcomfort.
Deze Fiesta is ook voorzien van een trekhaak, wat de auto veelzijdiger maakt. Ideaal voor wie af en toe een aanhanger of fietsendrager wil meenemen en een handige extra voor kleine verhuizingen of vakanties met fietsen.
Ford staat bekend om zijn betrouwbare modellen, en de Fiesta is daarop geen uitzondering. Met een goede beschikbaarheid van betaalbare onderdelen is dit model relatief eenvoudig te onderhouden, en een goed verzorgde Fiesta uit 2005 kan nog vele jaren meegaan. De 1.3-motor staat bekend om zijn degelijkheid en eenvoud, waardoor het onderhoud gemakkelijk en betaalbaar blijft.
Kortom, de Ford Fiesta 1.3 Style uit 2005 is een zuinige, veelzijdige en betrouwbare keuze voor wie een compacte auto zoekt met net dat beetje extra praktische mogelijkheden.
Van Leeuwen Auto's afleverpakketten
Kies voor zekerheid of meer voordeel, kies het afleverpakket dat bij u past.
Standaard worden onze auto's rijklaar aangeboden; daarnaast bieden wij afleverpakketten aan,
Hierbij onze mogelijkheden;
Van Leeuwen basis: € 195,-
o Nieuwe APK inclusief voortkomende kosten.
o Tennaamstellen nieuwe auto.
o Vrijwaren inruilauto.
Van Leeuwen comfort: € 295,-
o van Leeuwen basis.
o Nieuwe olie.
o Nieuw oliefilter.
o
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.