Ford Fiesta 1.3-8V Classic 103 DKM Apk t/m 04-2025

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-07-2001
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 103.887 km
Deuren 2
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.299 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Ford Fiesta 1.3-8V Classic 103 DKM Apk t/m 04-2025


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 11-07-2001
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 103.887 km
Deuren 2
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.299 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MOtions Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Edisonweg 18
Postcode 1821 BN
Plaats Alkmaar
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 28827092 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 16,4 s
Topsnelheid: 153 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 3833 x 1634 x 1377 cm
Wielbasis: 245 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 906 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.006 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

VERKOCHT
VERKOCHT
VERKOCHT

Rijd en schakelt perfect!
4 praktisch nieuwe banden!
Nette auto!
Apk gekeurd tot en met April 2025!

= Bedrijfsinformatie =

Al onze auto's worden afgeleverd met APK. Een nieuwe bij aflevering behoort tot de mogelijkheden.

Wilt u de auto keuren door een bekende garage, dealer, ANWB, Dekra of een andere instantie is dit geen probleem.

Hoewel de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk word weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens zoals; prijs, kilometerstand, technische specificaties, uitrusting en dergelijke ten alle tijden voorbehouden. Aan de inhoud van de site kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.

Wilt u langskomen?

Altijd welkom met telefonisch of mail afspraak:

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie