Bouwjaar | 17-11-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 227.000 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.299 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
€ 999,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-11-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 227.000 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.299 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopunt Tilburg B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Von Suppestraat 9 |
Postcode | 5011 EE |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 2134560 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopunttilburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 17,3 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 392 x 168 x 143 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.017 kg
Laadvermogen: 513 kg
GVW: 1.530 kg
Max. trekgewicht: 100 kg (ongeremd 100 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Zeer nette auto rijdt en schakelt zeer goed!
Nationale autopas aanwezig aantoonbaar!
2e Eigenaar!
4x Nieuwe banden.
APK tot: 25-09-2025.
Vol Opties!
Prijs is All inclusief!
Inruilen mogelijk.
-
= Bedrijfsinformatie =
Een occasion kopen, is een kwestie van vertrouwen. We willen allemaal kwaliteit voor een betaalbare prijs, ook als het om een gebruikte auto gaat.
In onze showroom aan de Von Suppéstraat 9 te Tilburg staan allerlei occasions in diverse prijsklassen, van onder tot boven gecontroleerd door onze servicepartner.
Inruil is altijd welkom en er worden geen afleverkosten meegerekend. Verder zijn we ook gespecialiseerd in autobanden. We hebben een assortiment van nieuwe en gebruikte banden die we voor u kunnen monteren en demonteren in onze werkplaats.
Kom langs en natuurlijk staat de koffie en thee klaar!
Wij zijn elke dag telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 22:00 ook op zondag.
Wilt u een auto komen bezichtigen maar u heeft geen vervoer. Dat is geen probleem want Autopunt Tilburg bied ook station service.
U wordt opgehaald en indien nodig afgezet op station Tilburg
Openingstijden
Maandag 09:00-18:30
Dinsdag 09:00-18:30
Woensdag 09:00-18:30
Donderdag 09:00-18:30
Vrijdag 09:00-18:30
Zaterdag 10:00-17:00
Zondag Gesloten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.