Bouwjaar | 11-08-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 104.745 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
€ 4.999,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 11-08-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 104.745 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Dierdonk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Duizeldonksestraat 2D |
Postcode | 5705 CA |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48134459 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdierdonk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,3 s
Topsnelheid: 168 km/u
Maten
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 954 kg
Laadvermogen: 541 kg
GVW: 1.495 kg
Max. trekgewicht: 600 kg (ongeremd 525 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
LEUKE Ford Fiesta 1.25 BENZINE MET KM LAGE STAND VAN 104xxx ,Airco,Nieuwe APK,2011,Electrische Ramen,Distributieriem Vervangen,Rijd en schakelt als nieuw
Auto rijdt/remt/schakelt perfect!
INRUIL MOGELIJK !!
- KM STAND 104xxx NAP
- Nieuwe APK
- 2011
- 4 goede banden
- Onlang grote beurt
- Electrische ramen
- Airco
- Distributieriem Vervangen
- MOOI INTERIEUR
- ALLE INRUIL MOGELIJK
- Leuke auto , rijd als nieuw
Go Further, zeggen ze bij Ford. En dat doen ze dan ook. Net wat verder in technologie en innovatie. Steeds een stapje meer. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Natuurlijk behoren elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak ook tot de uitrusting van deze complete auto.
In een auto als deze mag u ook airconditioning verwachten.
Probeer deze auto uit en maak een proefrit. We zetten 'm graag voor u klaar!
KORTOM EEN TOP WAGEN VOOR EEN
LEUKE PRIJS
VOOR MEER INFO , BERICHT VIA MARKTPLAATS
OF BEL NAAR
06-48134459
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.