Bouwjaar | 29-04-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.580 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.580 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Maasstad Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ketelweg 55 |
Postcode | 3356 LD |
Plaats | Papendrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24573591 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.maasstadautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R15
Acceleratie (0-100): 16,9 s
Topsnelheid: 152 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 395 x 172 x 148 cm
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 941 kg
Laadvermogen: 549 kg
GVW: 1.490 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 795): BOVAG Garantie: Als Maasstad Automotive zijn wij aangesloten bij BOVAG. Kiest u voor €795,- meer een BOVAG-garantie dan krijgt u veel meer. (Op www.ViaBovag.nl zijn deze kosten al inbegrepen) Dit BOVAG pakket omvat: - 12 maanden BOVAG-garantie - Minimaal 6 maanden APK bij aflevering - Een schoonmaakbeurt van interieur en exterieur - Vloeistoffen- en bandenspanning controle - Tenaamstelling van het voertuig
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Een uit 2010 en in topstaat verkerende Ford Fiësta met ruime APK! Nog maar weinig kilometers op de kilometerteller! Leuke opties als spoiler, airco, radio en CD speler met AUX en USB, multifunctionele stuur. Deze Ford Fiesta verkeert in topstaat en rijdt erg zuinig op de weg. Deze Ford staat bekend om zijn uitstekende weggedrag en zijn uitgesproken karakter. De auto rijdt en schakelt perfect en biedt nog jarenlange rijplezier aan.
De auto beschikt over de volgende opties:
- Spoiler
- LM originele Ford sport velgen
- Airco
- Stoelverwarming
- Multifunctioneel stuur
- Ruime APK
- 4 Goede banden (Bridgestone)
- Zeer mooie uitstraling
- Lage KM stand
- Nette interieur
- Geen huisdieren in vervoerd
- Radio en CD speler met AUX
- Geen rokersauto
Deze Ford Fiesta komt uit 2010, werd geleverd van 25-05-2009 tot 31-12-2012. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 44 kW (60 PK) en een cilinderinhoud van 1242 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 152 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 16.9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5.50 liter per 100 km en hij weegt 941 kg. De wegenbelasting bedraagt € 84.- per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
INRUILMOGELIJKHEID !
U kunt uw huidige auto ook bij ons inruilen.
Voor een exacte inruilwaarde zouden we uw auto in werkelijkheid moeten beoordelen MAAR, voor een indicatie kunt u terecht op onze website www.maasstadautomotive.nl en het formulier met foto's upl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.