Bouwjaar | 20-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.710 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.710 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autodron |
Contactpersoon | Ron van Druenen |
Adres | Haarlemmerstraatweg 73E |
Postcode | 1165 MK |
Plaats | Halfweg |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)20 - 3682329 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodron.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2009 - jul. 2012
Technische informatie
Koppel: 109 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 16,9 s
Topsnelheid: 152 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 408 x 172 x 148 cm
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 954 kg
Laadvermogen: 541 kg
GVW: 1.495 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Deze zuinige Ford Fiesta is vriendelijk voor uw portemonnee en voor het De auto is van het bouwjaar 2010. Met zijn pittige motor stuurt u deze auto vlot door het verkeer heen. Tot de uitrusting van deze Ford behoren ook getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Natuurlijk is er in deze auto airconditioning aanwezig. Natuurlijk behoren isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, toerenteller, bagage afdekhoes en verstelbaar stuur ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Nationale AutoPas, Onderhoudsboekje / Onderhoudshistorie zijn aanwezig. Deze auto wordt afgeleverd inclusief nieuwe APK keuring en Aircoservice.
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen geen Afleverkosten / Kosten Rijklaarmaken.
Kosten tenaamstelling van het kentekenbewijs Leges € 10,-.
Voor meer foto's zie onze website www.autodron.nl.
Voor bezoek / bezichtiging graag van tevoren telefonisch contact met ons opnemen dit om eventuele teleurstelling te voorkomen
WIJ ZIJN MAANDAGS GESLOTEN !!!! WIJ ZIJN MAANDAGS GESLOTEN !!!! WIJ ZIJN MAANDAGS GESLOTEN !!!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.