Bouwjaar | 18-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 283.181 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 3.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 283.181 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HvR Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kanaalstraat 41B |
Postcode | 5691 NB |
Plaats | Son En Breugel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51817611 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hvrtrading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R15
Acceleratie (0-100): 16,9 s
Topsnelheid: 152 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 395 x 172 x 148 cm
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 941 kg
Laadvermogen: 549 kg
GVW: 1.490 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
leuke auto!
bij de huidige km stand voorzien van:
- 2 nieuwe remblokken voor
- 2 nieuwe draagarmen en fuseerkogels
- en voorzien van een onderhoudsbeurt met nieuwe apk
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's bekijk onze website. For more pictures check our website. www.hvrtrading.nl
- Financiering is eventueel mogelijk.
- Inruil is mogelijk.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf, met ruim 25 jaar ervaring in de autobranche. Uiteraard kunnen we uw oude auto direct vrijwaren en de nieuwe auto op uw naam zetten.
U heeft bij ons ook de mogelijkheid om te pinnen of te telebankieren
Voor een kop koffie en een proefrit bent u van harte welkom!
We hebben altijd ongeveer 70 personen en bedrijfswagens op voorraad.
Ook kunt u op onze website onze bedrijfsvoorraad vinden www.hvrtrading.nl
HVR Trading
Kanaalstraat 41b
5691 NB Son & Breugel
mob: +31(0)651817611
info@hvrtrading.nl
www.hvrtrading.nl
openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 09:00 tm 17:30 uur
zaterdag van 10:00 t/m 16:00 uur
onder voorbehoud van fouten en wijzigingen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.