Ford Fiesta 1.0 Style

€ 3.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-08-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 235.182 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 48 kW (65 pk)

Algemeen

Bouwjaar 19-08-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 235.182 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 48 kW (65 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam HNM Automobiel
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Handelsweg 25
Postcode 7921 JR
Plaats Zuidwolde
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 31946645 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Constructiejaar: 2014

Technische informatie
Aantal cilinders: 3

Aandrijving
Tankinhoud: 42 liter

Prestaties
Acceleratie (0-100): 16,8 s
Topsnelheid: 155 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 525 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3982 x 1722 x 1495 cm
Wielbasis: 249 cm

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Nette Ford Fiesta uit 2014, origineel Nederlandse personenauto staat sinds 2014 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 48 kW (65 PK) en een cilinderinhoud van 998 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 155 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 16,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,3 liter per 100 km en hij weegt 955 kg. De APK is geldig tot 07-09-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 117,83 per kwartaal.

De auto mist 1 wieldop, heeft verder geen beschadigingen. Moet even stofzuiger doorheen.
Leuke auto, rijdt en schakelt goed. Boekjes compleet.

Inruil is mogelijk, bel met onze verkoper voor de mogelijkheden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie