Bouwjaar | 29-06-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.604 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.604 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Boon Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Korenmolen 4 |
Postcode | 8124 BA |
Plaats | Wesepe |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 781002 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.boonautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2013
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Acceleratie (0-100): 16,8 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 525 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3982 x 1722 x 1495 cm
Wielbasis: 249 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Inruil caravan of camper mogelijk!
LET OP Op woensdag en zondag zijn wij gesloten!
Bij interesse in een van onze occasions kunt u terecht bij ons op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 9:00 tot 18:00 en op zaterdag van 10:00 tot 16:00. Buiten deze tijden zijn wij in overleg open op afspraak. Voor het maken van een afspraak of voor het beantwoorden van uw vragen kunt u ons bereiken op 0570-781002. Alle inruil is mogelijk. Op onze Occasions zijn garanties en financieringen in overleg mogelijk. Wij leveren al onze auto's af met minimaal 6 maanden APK tenzij anders vermeld. Zonder aanbetaling kunnen wij helaas geen auto's reserveren. Wilt u uw auto uitvoeren (exporteren naar het buitenland ) dan verzorgen wij in samenwerking met het RDW de documenten ( export dienstverlening Deventer ).
De informatie op deze website is met grote zorg samengesteld. Ondanks dit is het mogelijk dat de informatie onvolledig weergegeven wordt of eventueel fouten kan bevatten. Hoewel Boon Automotive zijn best doet om alle informatie en diensten zo goed en foutloos mogelijk aan te bieden kan het niet verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele type- en rekenfouten of andere consequenties voorkomend uit het gebruik van deze website. Boon Automotive aanvaard dan ook geen enkele aansprakelijkheid in deze.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.