Bouwjaar | 13-04-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 118.861 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 13.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 13-04-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 118.861 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van der Heyden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Leiweg 12 |
Postcode | 5386 KR |
Plaats | Geffen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5324259 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 53292039 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanderheydenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/60 R16
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 404 x 194 x 148 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.111 kg
Laadvermogen: 579 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 605 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Ford Fiesta 1.0 Hybrid Titanium X 125PK
Navigatie ( origineel )
Achteruit rij camera
Airco ECC
4 X Elk ramen
Elk Voorstoel verwarming
Centrale deurvergrendeling op afstand 2 x
Keyless Entry
Cruise controle
Elk Buitenspiegels
Getint glas
Metallic Lak
Keyless start
Elk stuurverwarming
Radio
Bluetooth
Isofix
5 x Hooftsteunen
Deelbaar achterbank
10 x Airbag
Licht en Regen sensor
In Hoogte verstelbaar stuur en voorstoelen
A. Spoiler
Armligger
Rijweg ASS
Start & Stopsysteem
PDC voor en achter ( parkeersensoren )
6- Versnellingsbak
Multifunctioneel stuur
Leder stuur
Zwart stof interieur
Auto dimmende binnenspiegel
Bekerhouders
Portierrand beschermers
Chroom pakket
Bandenspanning sensoren
Achter Extra getint glas
Bumpers en spiegels in kleur
ABS
TCS
Boordcomputer
Elk Voorruitverwarming
Origineel Nederlandse auto !
NAP pas aanwezig ( kilometer teller kaart )
Inruil Mogelijk
Boekjes aanwezig
Voor meer Foto,s WWW.VANDERHEYDENAUTOS.NL
Voor meer info 073-5324259 \ \ \ \ 06-53292039
Autobedrijf van der Heijden al meer dan 38 jaar .............................................................
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.