Bouwjaar | 06-01-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.088 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 69 kW (94 pk) |
€ 16.350,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 06-01-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.088 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 69 kW (94 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielhuys Misker |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vaart NZ 91 |
Postcode | 7833 HE |
Plaats | Nieuw Amsterdam |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 551555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automobielhuysmisker.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2020 - jan. 2021
Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 416 x 176 x 150 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.064 kg
Laadvermogen: 626 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 94 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Automobielhuys Misker is een Bovag familiebedrijf (50+ jaar Bovag lid) dat al ruim 104 jaar gevestigd is in Nieuw-Amsterdam (Drenthe).
Wij zijn een universeel autobedrijf dat alle merken verkoopt en onderhoud.
Wat ons bedrijf al meer dan honderd jaar kenmerkt is een grenzeloze passie voor auto's, gecombineerd met constante kwaliteit en vakmanschap.
Al onze occasions hebben een sluitende kilometerstand en onderhoudshistorie en worden bij binnenkomst technisch uitvoerig gecontroleerd en gepoetst.
De geadverteerde prijs betreft een internet-meeneemprijs inclusief geldige APK (minstens 3 maanden) & vloeistoffen controle.
Voor auto's boven de € 4.500,- kunt u kiezen uit de volgende 2 afleverpakketten:
Pakket 1:
- Afleveringsbeurt volgens schema
- Nieuwe APK
- Complete poetsbeurt binnen en buitenzijde
- 6 Maanden BOVAG garantie
Voor dit pakket betaalt u slechts € 595,-
Pakket 2:
- Afleveringsbeurt volgens schema
- 120 punten check
- Nieuwe APK
- Complete poetsbeurt binnen en buitenzijde
- 12 maanden BOVAG garantie
- € 35,- brandstof
Voor dit pakket betaalt u slechts € 950,-
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.