Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium NAP / zeer goede staat

€ 12.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-11-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 91.457 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium NAP / zeer goede staat


€ 12.250,-

Algemeen

Bouwjaar 30-11-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 91.457 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Rene Hieltjes
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rijksweg-West 92
Postcode 6842 BE
Plaats Arnhem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 3814460 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Wielbasis: 249 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.021 kg
Laadvermogen: 554 kg
GVW: 1.575 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 560 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

bloedmooie Fiesta ,

In zeer goede staat verkerende en 100% Nederlandse auto met sluitend NAP rapport. Deze auto heeft een volledig sluitende onderhoudshistorie, staat op A-merk banden ( zegt vaak wat over wat over de kwaliteit die een klant eist bij onderhoud) en staat er gewoon fantastisch mooi bij.
Uitgerust met een heerlijk comfortabele volautomatische versnellingsbak en een krachtige en zuinige 1.0 ecoboost motor is dit een super mooie keuze.

Beschikbare afleverpakketten:
o Altijd inbegrepen
Afgeleverd met minimaal 10 maanden APK Tenaamstelling van de auto, geen garantie wel wettelijke consumenten bescherming voor gebreken die bij aankoop al bekend hadden kunnen zijn, U ontvangt een RDW-vrijwaringsbewijs voor de inruilauto.

o Vakgarage Hieltjes basis aflevering (€695)
Dit afleverpakket bevat 1 jaar BOVAG garantie, Nieuwe APK, Klein jaarlijks onderhoud incl. inspectie , één jaar pechhulp service door heel Europa, Tenaamstelling van de auto, U ontvangt een RDW-vrijwaringsbewijs voor de inruilauto.

o Vakgarage Hieltjes volledig ontzorgd (€1095 meerprijs):
Uzelf volledig indekken tegen elk risico? Kies dan voor Vakgarage Hieltjes volledig ontzorgd.
Dit afleverpakket bevat 1 jaar BOVAG garantie, Nieuwe APK, groot onderhoud incl. bougies en remvloeistof, nieuwe ruitenwissers, airco onderhoud, onze onderhoud vrij garantie waarin slijtage delen als banden en remmen nog minimaal 20.000km/1jaar meegaan, één jaar pechhulp service door heel Europa, foto reportage van uitgevoerde werkzaamheden, Tenaamstelling van de auto, U ontvangt een RDW-vrijwaringsbewijs voor de inruilauto. ECHT een jaar lang zorgeloos rijden met deze unieke aflevering.

Disclaimer: deze advertentie m.b.t. opties en specificaties van deze auto hebben wij met zorg samengesteld. Voor eventuele fouten willen wij ons excuseren. Hier kunnen echter geen rechten aan worden ontleend.

Ik ben Bryan uw verkoopspecialist en mocht u vragen hebben kunt u ons altijd bellen 026-381 44 60 (ook whatsapp).

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie