Bouwjaar | 20-06-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 17.809 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 16.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-06-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 17.809 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Douwes |
Contactpersoon | Bert Douwes |
Adres | Azieweg 9 |
Postcode | 9407 TC |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 342930 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgarageautodouwes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 404 x 174 x 148 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.143 kg
Laadvermogen: 537 kg
GVW: 1.680 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal handzenders: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Keurig nette Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium
- Origineel Nederlandse Auto + NAP
- 1e eigenaar
- Dealeronderhouden
- Automaat
- Stoelverwarming
Kort geleden beurt en APK gehad dus direct rijklaar !
Auto met heel weinig kilometers.
= Bedrijfsinformatie =
Op alle aangeboden voertuigen zijn opties, schrijf- en tekst fouten voorbehouden.
Vanaf 30-09-2024 zijn wij verhuisd naar de Azieweg 9 in Assen !
Inruil?
Wij maken graag een reëel inruilvoorstel op uw huidige auto , stuur hiervoor een e-mail of Whatsapp met de volgende gegevens: kenteken, kilometerstand, foto's en eventuele bijzonderheden.
Financieren of Leasen?
Bij Vakgarage Douwes werken wij met verschillende partijen samen, zodat we hierbij de zakelijke en particuliere klant goed kunnen helpen bij het vinden van een passende financiering of lease!
Reserveren?
Wij reserveren alleen na aanbetaling, het is verstandig om voor vertrek contact op te nemen zodat u weet dat het desbetreffende voertuig nog beschikbaar is.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.