![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 31-03-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.580 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 9.299,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.580 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hokkeling |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 18-1 |
Postcode | 1693 AZ |
Plaats | Wervershoof |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83985080 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhokkeling.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/45 R16
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 397 x 172 x 150 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.030 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.555 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 565 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Zeer mooie Ford Fiesta in de ST Line uitvoering. Voorzien van de zuinige en toch sterke 101pk sterke EcoBoost motor. Voorzien van onder andere: Privacy glas, Full map navigatie, Lederen multi-stuurwiel, Audio-pakket, Cruise control, Boordcomputer, Parkeersensoren, Sportstoelen, Sportchassis, Spoiler pakket, Led dag rijverlichting, etc,. etc.
Volledig ingevuld service boekje, beide sleutels en Nationale Auto Pas aanwezig.
Prijs inclusief 6 maanden garantie is € 10.499,-
Desgewenst kunnen wij deze prachtige auto leveren inclusief een grote onderhoudsbeurt, nieuwe apk en airco-service. Hiervoor rekenen wij € 599,- kosten rijklaar maken.
Deze geweldige auto wordt u aangeboden door:
Autobedrijf Hokkeling Wervershoof
Nijverheidsweg 18-1
1693 AM WERVERSHOOF
tel: 06-83985080
Wij zijn 7 dagen per week geopend op afspraak, uiteraard is inruil en financiering mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
![Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10022/ford-fiesta-10-ecoboost-hybrid-active-x-automaat.jpg)
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.