Bouwjaar | 21-09-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 121.043 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 12.350,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 21-09-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 121.043 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Leenstra |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Clegauwe 13 |
Postcode | 8627 SM |
Plaats | Gauw |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)515 - 521772 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfleenstra.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.142 kg
Laadvermogen: 543 kg
GVW: 1.685 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 605 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Afleverpakket (1)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Leenstra is al meer dan 30 jaar een universeel autobedrijf, wat bekend staat om zijn service.
Al onze auto's worden voordat ze de weg op gaan grondig nagekeken, zodat ze voorlopig niet aan onderhoud toe zijn.
De auto's worden afgeleverd met indien nodig een nieuwe APK, en eventueel een aflevering beurt.
Voor auto's van 4500 euro geldt de 6 maanden garantie. Voor auto's die hier buiten vallen bieden wij de autobedrijf Leenstra garantie.
Indien u gebruik wilt maken met 12 maanden bovag garantie komt er een bedrag van 695 euro bij het aankoopbedrag op.
Voor al deze diensten hoeft u geen aflevering kosten te betalen.
Inruil is natuurlijk mogelijk.
Voor vragen kunt u bellen of langs komen van
maandag t/m vrijdag van 8.00 - 18.00
en op zaterdag van 9.00 - 16.00
In overleg kunt u buiten openingstijden langs komen.
U bent van harte welkom,
Sietse Leenstra
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.