Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Hybrid Titanium Navi Clima PDC Apple Carplay 1e Eigenaar NAP

€ 16.450,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-02-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 85.454 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Hybrid Titanium Navi Clima PDC Apple Carplay 1e Eigenaar NAP


€ 16.450,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 09-02-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 85.454 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Lenferink Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Plesmanweg 11
Postcode 7602 PD
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 639639 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.lenferink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2022

Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 407 x 176 cm
Wielbasis: 249 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.117 kg
Laadvermogen: 568 kg
GVW: 1.685 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 605 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Herbert Afink

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Herbert Afink. Tel. 0546-639618 of 06-31969960

Info@lenferink.nl

Modern design en bijzondere techniek bepalen de kwaliteiten van de hybride Ford Fiesta. Deze auto is uit 2021, hij heeft 85454 kilometer gelopen. Kiezen tussen benzine of elektrisch hoeft bij deze Ford Fiesta niet. De hybride motor schakelt gemakkelijk over als u dat wilt. Stevig ondersteund door de sportstoelen blijft u bij elke beweging op uw plek. Bij de uitrusting van deze Ford horen onder meer 15 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, buitenspiegels met verlichting en elektrisch bedienbare ramen achter.

Communiceren met uw auto? Dat gaat via remote services. Met uw smartphone maakt u waar dan ook contact om allerlei functies te checken of te activeren. U bedient het full map navigatiesysteem en het audiosysteem met DAB-radio via knoppen op het stuur, of zelfs met uw stem. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Boem is ho? Niet bij deze Ford Fiesta. De piepjes van de parkeersensoren waarschuwen u op tijd voor obstakels. Achter het stuur van deze Ford bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Ook cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook horen tot de voorzieningen op deze auto.

Aan boord van deze Ford houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarschuwen u voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook zelf ingrijpen. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie