Bouwjaar | 03-05-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.344 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 20.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-05-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.344 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sutherland Sneek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kolenbranderstraat 5b |
Postcode | 8601 VC |
Plaats | Sneek |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)515 - 209008 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sutherland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2022 - 2023
Referentienummer: 86899
Typenummer: FPF9
Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 409 x 176 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.146 kg
Laadvermogen: 544 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 605 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Controle & Service check (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie; Geen nieuwe APK; APK bij aflevering, Auto van binnen en buiten gereinigd, RDW-Leges
- Bovag garantie Personenauto (€ 800 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Controle & Service check "): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; APK bij aflevering, auto van binnen en buiten gereinigd, RDW-leges, Wettelijke garantie
Soepel rijgedrag, een krachtige acceleratie en een laag brandstofverbruik, de hybride Ford Fiesta is een innovatieve auto. Het beste van twee werelden komt samen in de hybride motor. Daarmee wordt deze Ford Fiesta aangedreven door zowel brandstof als door de elektrische accu, die al rijdend of remmend wordt bijgeladen. De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. De sportstoelen zorgen voor een strak uiterlijk én een uitstekende zitsteun. Fijn plusje, zeker in de kille dagen, is het verwarmd stuurwiel. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Overzichtelijk en veilig parkeren met de parkeersensoren Overal en altijd. Met de ingebouwde spraakbediening kunt u de belangrijkste voertuigsystemen bedienen met stemcommando's. Vanaf elke plek contact maken met deze auto: dat kan met behulp van remote services, die u simpel activeert met uw smartphone. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. Deze Ford is voorzien van regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer.
Het zal u verbazen hoe deze auto in staat is om voor u de omgeving en het verkeer om u heen in de gaten te houden. In het instrumentarium kunt u bovendien de verkeersborden zien die u onderweg tegenkomt. Zo helpt deze Ford u om veiliger te rijden. Het Lane-keeping systeem doet precies wat nodig is: waarschuwen en corrigere
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.